ارتباط مستقیم با 30724 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی برخی اساتید فرصت کافی برای آموزش به دانشجویان پزشکی ندارند (25 تیر 92)

برخی اساتید فرصت کافی برای آموزش به دانشجویان پزشکی ندارند (25 تیر 92)

استاد دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، گفت: فعالیت همزمان برخی اساتید در چندین محل موجب خواهد شد که فرصت کافی برای آموزش به انترن‌ها و دانشجویان پزشکی نداشته و بخشی از این کار را به رزیدنت‌ها بسپارند.




دکتر نیما رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی (ایسنا) منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران، در خصوص واگذاری بخشی از وظیفه آموزشی استاد به دانشجویان بر عهده رزیدنت‌ها، اظهارکرد: گاهی اوقات اساتید از وجود رزیدنت‌ها یا فلوشیپ‌ها در آموزش به دانشجویان پزشکی بهره می‌گیرند، اما این در حالیست که اساتید خود نیز در ارتباط مستقیم با انترن‌ها بوده و بر فعالیت آموزشی رزیدنت‌ها به این دانشجویان نظارت می‌کنند.



وی اظهار کرد: اینکه استاد خود به صورت تمام وقت برای آموزش به دانشجویان پزشکی و انترن‌ها حضور پیدا نکند، بسیار کم اتفاق می‌افتد که البته در صورت بروز، این کم کاری در درمانگاه‌ها بیشتر دیده می‌شود تا بیمارستان‌های آموزشی.



این مدیر مرکز طبی کودکان افزود: بعضی از رشته‌های پزشکی هستند که استاد با سپردن قسمتی از امر آموزش به دانشجویان سال آخر و رزیدنت‌ها می‌تواند به قابلیت‌های این افراد برای تدریس و آینده شغلی اضافه کند و علاوه بر آن، می‌تواند با نظارت بر این فرآیند از یادگیری انترن‌ها اطمینان خاطر پیدا کند.



وی ادامه داد: گاهی برخی اساتید که به طور همزمان در چندین محل فعالیت می‌کنند، فرصت کافی ندارند که برای آموزش به انترن‌ها و دانشجویان رده‌های مختلف پزشکی وقت زیادی صرف کنند، بنابراین بخشی از این کار را به رزیدنت‌ها می‌سپارند.

کلمات کلیدی: آموزش به دانشجویان پزشکی، روند آموزش به دانشجویان پزشکی، وضعیت آموزش به دانشجویان پزشکی، دانشجویان پزشکی، دانشگاه علوم‌پزشکی تهران، آموزش به انترن‌ها و دانشجویان پزشکی، آموزش توسط رزیدنت‌ها

آمار بازدید: 277 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image