ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پرداخت وام قرض الحسنه به مدال آوران المپیاد ورزشی دانشجویان پزشکی (15 آبان 91)

پرداخت وام قرض الحسنه به مدال آوران المپیاد ورزشی دانشجویان پزشکی (15 آبان 91)

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از پرداخت وام قرض الحسنه به مدال آوران المپیاد دانشجویی توسط این صندوق خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، دکتر فرهاد جعفری با اعلام این خبر افزود: با توجه به اهمیت ورزش از دیدگاه اسلام و تاکید مقام معظم رهبری به ورزش جهت افزایش سلامت جسمی و روحی دانشجویان، این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است و این وام برای تشویق هرچه بیشتر دانشجویان پرداخت می شود.

وی از پرداخت وام قرض الحسنه به مدال آوران المپیاد ورزشی دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و افزود: مبلغ این وام در حدود سه میلیون ریال (300 هزار تومان) بر اساس بودجه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت از ایجاد امکانات ورزشی در مجتمع فرهنگی، آموزشی و وزرشی خزرآباد ساری خبر داد و گفت: پیگیری این مرکز در ساخت مکانهای ورزشی از جمله زمین فوتبال و استخر شنا انجام شده و در حال حاضر نیز سالن تیراندازی و تجهیز سایر بخشهای مجتمع در حال آماده سازی است.

کلمات کلیدی: المپیاد ورزشی دانشجویان پزشکی، وام قرض الحسنه، دانشجویان پزشکی، المپیاد دانشجویی، وام دانشجویی، وام قرض الحسنه دانشجویی

آمار بازدید: 450 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image