ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش حمایت دانشگاه علوم دریایی از پروژه‌های علمی صنعتی (18 تیر 92)

حمایت دانشگاه علوم دریایی از پروژه‌های علمی صنعتی (18 تیر 92)

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام‌ خمینی نوشهر گفت: از پروسه‌های تحقیقات صنعتی و نظری مورد نیاز کشور در دانشگاه علوم دریایی حمایت می‌شود.


پیمان جعفری‌تهرانی فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به حمایت دانشگاه علوم دریایی از پروژه‌های تحقیقاتی دانشجویان، گفت: در دانشگاه علوم دریایی نوشهر از پروسه‌های تحقیقات صنعتی و نظری حمایت‌های خوبی انجام شده است و سعی داریم پروژه‌هایی که مورد نیاز کشور است را جذب کنیم.

وی افزود: برای جذب و حمایت از پروژه‌های مورد نیاز کشور در حوزه دریایی ابتدا تیم‌سازی و سپس از تیم‌ها حمایت می‌کنیم تا پروژه‌ها اجرایی شود.

جعفری‌تهرانی اظهار داشت: تیم‌سازی برای اجرای پروژه‌ها از میان نخبگان کشور انجام می‌شود و ارتباطات برون‌دانشگاهی ما نیز بر همین اساس است. زیرا قصد داریم از ظرفیت نخبگان جامعه در همه زمینه‌ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به حمایت از پروژه‌های انجام شده در حوزه فناوری‌های نوین، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش دو روزه فناوری‌های نوین دریایی نیز در روزهای 12 و 13 شهریورماه در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر در راستای حمایت از طرح‌ها در زمینه فناوری‌های نوین صورت گرفت.

کلمات کلیدی: دانشگاه علوم دریایی، پروژه های دانشگاه علوم دریایی، اخبار دانشگاه علوم دریایی، آخرین اخبار دانشگاه علوم دریایی، اخبار جدید دانشگاه علوم دریایی، پروژه‌های علمی صنعتی، حمایت از پروژه‌های علمی صنعتی، پروژه علمی

آمار بازدید: 287 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image