ارتباط مستقیم با 30671 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد رشد 70 درصدی پذیرش دانشجوی ارشد در دانشگاه علوم دریایی خرمشهر (11 شهریور 92)

رشد 70 درصدی پذیرش دانشجوی ارشد در دانشگاه علوم دریایی خرمشهر (11 شهریور 92)

معاون آموزشی دانشگاه علوم‌ و فنون دریایی خرمشهر با اشاره به رشد 70 درصدی پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد نسبت به سال گذشته در این دانشگاه، گفت: با پذیرش 320 دانشجوی کارشناسی ارشد در این دانشگاه امسال یک جهش در پذیرش دانشجوی کارشناسی‌ ارشد در دانشگاه انجام شد.




بابک دوست‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارداشت: این جهش با توجه به ایجاد سه رشته جدید در مقطع کارشناسی‌ارشد و افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در پردیس بین‌الملل محقق شد.



وی با اشاره به وجود 20 رشته در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری در دانشگاه، خاطرنشان کرد: همچنین امسال با توجه به وجود چهار رشته مقطع دکتری در دانشگاه، حدود 32 دانشجو در مقطع دکتری پذیرش می‌شود.



معاون آموزشی دانشگاه علوم‌ و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه مطابق آیین‌نامه 10 درصد کل ظرفیت پذیرش هر رشته به داوطلبان استعداد درخشان اختصاص دارد، تصریح کرد: بر این اساس ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی‌ارشد از طریق آیین‌نامه استعداد درخشان 32 نفر است که بر اساس آیین‌نامه جدید از امسال مدارک داوطلبان دارای شرایط لازم به سازمان سنجش ارسال و پذیرش نهایی از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود.



دوست‌شناس با بیان اینکه هنوز اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی دوره کارشناسی‌ارشد از طریق آیین‌نامه استعداد درخشان به دانشگاه اعلام نشده‌ است، افزود: امسال در مقطع دکتری از طریق آیین‌نامه استعداد درخشان، دانشجو پذیرش نمی‌شود.


کلمات کلیدی: پذیرش دانشجوی ارشد در دانشگاه علوم دریایی خرمشهر، پذیرش دانشجوی ارشد، دانشگاه علوم دریایی خرمشهر، اخبار جدید دانشگاه علوم دریایی خرمشهر، کارشناسی ارشد دانشگاه علوم دریایی خرمشهر، پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد، افزایش ظرفیت پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد

آمار بازدید: 419 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image