ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تاسیس دفاتر و مراکز ازدواج در دانشگاه‌ها و ارزیابی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی (18 تیر 92)

تاسیس دفاتر و مراکز ازدواج در دانشگاه‌ها و ارزیابی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی (18 تیر 92)

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از تدوین آیین نامه تاسیس دفاتر و یا مراکز ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌ها خبر داد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر غلامرضا خواجه‌سروی در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه تاسیس دفاتر و یا مراکز ازدواج دانشجویی در دانشگاه‌ها توسط وزیر علوم در آینده‌ای نزدیک، گفت: تعدادی آیین‌نامه‌ فرهنگی که به تازگی تدوین شده است که از آن جمله می‌توان به آیین‌نامه گرنت اساتید فرهنگی اشاره کرد که اکنون در اختیار وزیر علوم است.



وی افزود: همچنین ویرایش آیین‌نامه انجمن‌های دانش آموختگان انجام شده است که امیدوارم در آینده‌ای نزدیک ابلاغ شود.



خواجه‌سروی از تدوین و اجرای شیوه‌نامه اجرای ماده یک آیین‌نامه ارتقاء اعضای هیات علمی خبر داد.



وی در خصوص اجرای طرح "بیمه ازدواج دانشجویان"، اظهارکرد: اجرای این طرح منوط به این است که در ابتدا بررسی شود که سالانه چه تعداد ازدواج دانشجویی صورت می‌گیرد که مشمول این طرح شوند، هر چند اجرای طرح الزاماتی دارد که باید در بودجه امسال تصویب شود.



معاون فرهنگی وزارت علوم در خصوص عملیاتی شدن چند درصد برنامه‌های فرهنگی طی دولت‌های نهم و دهم، گفت: بهتر است بگوییم آیا به وضعیت مطلوب رسیده‌ایم، چرا که تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله زیاد است، هر چند زیرساخت‌های کار، برنامه و تشکیلات ایجاد شده است اما اینکه بخواهیم به هدفمان برسیم زمان بر است.





اظهارات خواجه‌سروی درباره برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی




وی با اشاره به برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها، تصریح کرد: برگزاری، اجرا و خروجی کرسی‌های آزاداندیشی منجر به ایجاد فرهنگی جدید شد.



وی با بیان اینکه با ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی فرهنگ گفت‌وگو جایگزین فرهنگ خشونت شد، تصریح کرد: با این حال با ایجاد کرسی‌ها نمی‌توانیم، بگوییم که برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با کیفیت عالی برگزار شد و روسای دانشگاه نباید محافظه کاری بیش از حد داشته باشند، چرا که در ابتدای ایجاد کرسی‌ها مقامات امنیتی نگران قضیه بودند، روسای دانشگاه‌ها هم نگران بودند که فضای دانشگاه ناامن شود.



وی افزود: اما به تدریج این موانع از بین رفت و اعتماد سازی ایجاد شد و در نهایت پس از برگزاری تعدادی کرسی، مقامات امنیتی متوجه شدند این کرسی‌ها روش و فرهنگی است که آنها هم دنبال آن بودند، هرچند انکار نمی‌کنم همه ما دارای میزانی از محافظه کاری هستیم و آنها هم از ما هستند و آنها نیز به عنوان مسئول مجموعه‌ای باید به 100 جا پاسخگو باشند.



معاون فرهنگی وزارت علوم در پایان با بیان اینکه محافظه کار بودن برخی از همکارن که اکثریت هم نیستند را تایید می‌کنم، تصریح کرد: البته همین دانشگاه‌ها در زمان انتخابات ریاست جمهوری و مجلس همکاری بسیاری خوبی داشتند.

کلمات کلیدی: کرسی‌های آزاداندیشی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، ارزیابی کرسی‌های آزاداندیشی، مراکز ازدواج در دانشگاه‌ها، تاسیس مراکز ازدواج در دانشگاه‌ها، ازدواج در دانشگاه، ازدواج دانشجویی، ازدواج دانشجویان

آمار بازدید: 277 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image