ارتباط مستقیم با 30650 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ثبت‌نام زوج‌های دانشجو برای مراسم ازدواج دانشجویی به 31 هزار نفر رسید (2 بهمن 92)

ثبت‌نام زوج‌های دانشجو برای مراسم ازدواج دانشجویی به 31 هزار نفر رسید (2 بهمن 92)

رئیس اداره طرح‌های ملی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: آمار ثبت‌نام کنندگان هفدهمین مراسم ازدواج دانشجویی به 31 هزار نفر رسید.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسین افتخاریان رئیس اداره طرح‌های ملی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، گفت: در حدود 31 هزار زوج دانشجو در هفدهمین مراسم ازدواج دانشجویی در سطح دانشگاه‌های کشور ثبت‌نام کردند.

افتخاریان اضافه کرد: این دانشجویان در سامانه ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اطلاعات مربوطه را وارد کردند.

وی افزود: این دانشجویان بعد از تایید مدارک می‌توانند در سفرهای علمی فرهنگی و زیارتی مشهدمقدس شرکت کنند.

افتخاریان ادامه داد: ثبت‌نام زوج‌ها برای سفر به مشهد مقدس در قالب پیامک به اطلاع 14 استان رسیده و زوج‌های دانشجو در حال ثبت‌نام برای سفر به مشهد مقدس هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سفر زوج‌ها به مشهد مقدس از سوم بهمن ماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: زمان ثبت‌نام در دیگر استان‌ها نیز تا پایان بهمن‌ماه اعلام می‌شود .

افتخاریان ادامه داد: مراسم نمادین ازدواج دانشجویی نیز در جوار مرقد مطهر امام رضا برگزار می‌شود.

رئیس اداره طرح‌های ملی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خار نشان کرد:‌ در کنار این برنامه‌ها، کارگاه‌های آموزشی و مهارت‌افزایی زوج‌ها در سراسر کشور از طریق دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها انجام شده و در حال اجرا است.

افتخاریان در خاتمه تصریح کرد: تشویق جوانان مجرد به ازدواج، مهارت‌های انتخاب همسر، مهارت‌های حین ازدواج و پس از ازدواج در قالب زندگی پایدار و فرزندآوری 4 محور این کارگاه‌ها است.

آمار بازدید: 434 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image