ارتباط مستقیم با 30637 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی پنجمین مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد (1 آبان 92)

پنجمین مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شد (1 آبان 92)

مراسم ازدواج دانشجویی 45 زوج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی ارتش به مناسبت عید سعید غدیرخم با حضور فرماندهان و مسئولان آجا و خانواده‌های دانشجویان برگزار شد.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرتیپ لشگری فرمانده بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارتش، گفت: ازدواج پایه و اساس اجتماع است و در نظام مقدس اسلام هم بر ‌آن بسیار تاکید شده است، متاسفانه این روزها ازدواج در جامعه کم‌رنگ شده است و بر اساس آمار سازمان ثبت احوال شیب منحنی ازدواج نزولی شده است و امیدواریم با پشتیبانی دولت مشکل ازدواج جوانان که مهمترین آن مشکل مسکن و اشتغال است حل شود و این سنت حسنه در جامعه رونق پیدا کند.



وی با آرزوی استحکام زندگی این زوج‌ها، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ماموریت حفظ از کشور و مردم این سرزمین را دارند و حفظ از کیان و خانواده نیز یکی از ماموریت‌های آن است. تمامی سازمان‌های ارتش تلاش می‌کنند تا این وصلت مستحکم بماند و از زندگی این زوجین به شکل‌های مختلف حفاظت شود.



در ادامه مراسم سرهنگ عبدی معاون نظامی اداره عقیدتی سیاسی دانشگاه علوم‌پزشکی ارتش، اظهار کرد: این پنجمین مراسم ازدواج دانشجویی است که در دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار می‌شود و از این 45 زوج 40 زوج دانشجوی این دانشگاه و پنج زوج دیگر پرسنل این دانشگاه هستند.



وی با اشاره به هدایایی که از سوی نهادهای مختلف برای این زوجین در نظر گرفته شده است، افزود: معاونت عقیدتی سیاسی ارتش، فرماندهی بهداشت و درمان ارتش، ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارتش، ریاست بیمارستان 501 امام رضا، بانک حکمت و شهرداری منطقه 6 هدایایی را برای این زوجین دانشجو در نظر گرفته است.



عبدی با اشاره به هدف برگزاری چنین مراسم‌هایی، گفت: هدف آشنایی و تبلیغ ازدواج ساده و اسلامی است تا از این طریق ازدواجی آگاهانه، پایدار و آسان در جامعه ترویج شود. قرآن کریم نیز جوانان را به ازدواج تشویق کرده است و بشارت داده تا از ترس مسائل مالی و دینوی از ازدواج حراسان نباشند و الطاف الهی خود پشتیبان ازدواج جوانان خواهد بود.



وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه سال آینده شاهد ازدواج زوج‌های بیشتری باشیم، افزود: افرادی که تمایل به ازدواج دانشجویی دارند می‌توانند با مراجعه به سایت نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه برای ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کنند تا سال آینده در همین مراسم شاهد ازدواج آنها باشیم.


کلمات کلیدی: مراسم ازدواج دانشجویی، دانشگاه علوم پزشکی ارتش، ازدواج دانشجویی، ازدواج

آمار بازدید: 367 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image