ارتباط مستقیم با 30565 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه گفتمان‌های دینی به کرسی‌های آزاداندیشی تبدیل شود

گفتمان‌های دینی به کرسی‌های آزاداندیشی تبدیل شود

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قم خواستار اجرایی شدن مطالبات رهبرمعظم انقلاب پیرامون برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها شد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی کرمی در دومین روز همایش گفتمان‌های دینی دانشجویی دانشگاه‌های استان قم در اداره کل تبلیغات اسلامی استان، افزود: یکی از راه‌های صحیح و مناسب برای آشناکردن دانشجویان و اینکه زنگ خطرهایی که در جاهای خاص باید برای انتخاب مسیر به صدا درآید، برگزاری جلسات گفتمان دینی است.

وی بالارفتن محبت به اهل بیت (ع) را از دستاوردهای جلسات گفتمان دینی ذکر کرد و افزود: اگر انسان‌های خطاکار به اولیای الهی محبت پیدا کنند، از کارهای ناپسند خود پشیمان می‌شوند، توبه می‌کنند و مسیر صحیح را یاد می‌گیرند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قم خطاب به مسئولان و نخبگان دانشجویی، گفت: گفتمان‌های دینی را به حلقه‌های معرفت یا مطالبه‌ای که مقام معظم رهبری از همه ما درباره برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی دارند تبدیل کنید.

کرمی اظهار کرد: در پناه کرسی‌های آزاداندیشی، دانشجویان با تفکرات و نظرات متفاوت حضور خواهند داشت و نخبگان دانشجویی باید خودشان را تقویت کنند که در این کرسی‌ها بدرخشند و معارف الهی و گفتمان دینی را به بهترین شیوه، در کرسی‌های آزاداندیشی و سایر شبکه‌های فرهنگی ارائه کنند.

پس از پایان سخنان حجت‌الاسلام کرمی، سه کمیسیون تخصصی با عناوین سبک زندگی و آرامش معنوی، شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی و مدیریت فرهنگی در دانشگاه‌ها با حضور صاحبنظران و استادان دانشگاه برگزار شد.

آمار بازدید: 117 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image