ارتباط مستقیم با 30699 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مراسم پایانی دوره آموزش بدو استخدام کارکنان شرکت ملی نفت برگزار شد (مرداد 91)

مراسم پایانی دوره آموزش بدو استخدام کارکنان شرکت ملی نفت برگزار شد (مرداد 91)

مراسم پایانی دوره آموزش بدو استخدام کارکنان شرکت ملی نفت ایران، در موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار مشعل، رئیس امور اجرایی آموزش مرکزی، طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: ‌آموزش در سازمان‌ها جایگاه خاصی دارد و علت آن نیز، پیشرفت چشمگیر دانش و فناوری طی سال‌های اخیر است.

مهندس محمدرضا فخرایی با اشاره به این‌که هدف آموزش مرکزی، آشنایی کارکنان تازه‌استخدام با فرهنگ سازمانی صنعت نفت است، گفت: امیدوارم کارکنان جوان این صنعت، با گذراندن این دوره‌های آموزشی، در زمینه کسب دانش و مهارت‌های سازمانی گام برداشته باشند.

وی آموزش را نقطه عطف پویایی و ارتقای سازمانی دانست و افزود: اگر آموزش فعال نباشد، تمام سازمان‌ دچار مشکل می‌شود، از همین‌رو، بازبینی مستمر آموزش و بررسی بازخوردهای هر دوره پس از برگزاری آن، از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش مرکزی است.

رئیس امور اجرایی آموزش مرکزی اظهار داشت: دوره‌های بدو استخدام از گذشته در صنعت نفت رایج بوده، ولی در حال حاضر به دلیل پیشرفت فناوری در جهان و تاکیدی که صنعت نفت به دانش‌محور بودن کارکنان خود دارد، این دوره‌ها با جدیت برگزار می‌شود.

وی هدف از برپایی این دوره‌ها را آشنایی کارکنان با فرهنگ سازمانی، نظام ارزش‌ها و مهارت شغلی در صنعت نفت اعلام و خاطرنشان کرد: تنها کسانی می‌توانند عضو خانواده بزرگ صنعت نفت شوند که بتوانند با فرهنگ سازمانی این صنعت هماهنگ باشند و ضرورت ایجاد این هماهنگی، گذراندن دوره‌های آموزشی بدو استخدام است.

وی درباره آموزش‌های بدو استخدام اظهار داشت: این آموزش‌ها شامل 3 بخش است. بخش اول، آموزش عمومی است که شامل 12 دوره می‌شود. مرحله بعد آموزش‌های اختصاصی است، یعنی فرد در شغلی که دارد، باید مهارت‌های لازم را کسب کند. مرحله آخر هم کارآموزی است، یعنی پس از آموزش عمومی و تخصصی، فرد آماده می‌شود تا در محیط کار، آموزش‌های عملی مربوط به شغلش را فرا گیرد.

در ادامه این جلسه، معاون آموزشی موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی، اظهار داشت: موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی، حرکت خود را در مسیر تعالی با اجرای مراحل آماده‌سازی و برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک ویژه از کشورهای گوناگون اروپایی و استرالیایی و سایر کشورها آغاز کرده است.

دکتر کمیلی گفت:‌ تاکنون برای برپایی دوره‌های متعدد در این موسسه، از سوی کشورهای بسیاری تقاضا داشتیم که این نشان‌دهنده اعتبار این موسسه است.

وی خاطرنشان کرد: نظرسنجی‌ها حاکی از آن است که ما توانسته‌ایم انتظارات دانش‌پژوهان این موسسه را براورده سازیم و البته نقاط ضعفی هم وجود دارد که باید برای از بین بردن آن، تمام توان خود را به کار گیریم.

معاون آموزشی موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی، یادآور شد: فرایند آموزش در این موسسه تغییرات فراوانی داشته و یکی از نکات حائز اهمیت، تغییر روش آموزش از نظری به عملی و کارگاهی است که با استقبال زیادی روبه‌رو شده است.

کلمات کلیدی: دوره آموزش بدو استخدام کارکنان شرکت ملی نفت، استخدام کارکنان شرکت ملی نفت، مراسم پایانی دوره آموزش بدو استخدام کارکنان شرکت ملی نفت ایران، آشنایی کارکنان تازه ‌استخدام با فرهنگ سازمانی صنعت نفت

آمار بازدید: 827 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image