ارتباط مستقیم با 30600 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار آموزش و پرورش به دنبال امضاء تفاهم نامه برای تامین منابع مالی جدید

آموزش و پرورش به دنبال امضاء تفاهم نامه برای تامین منابع مالی جدید

مشاور اجرایی، برنامه و بودجه معاونت پرورشی و فرهنگی گفت: در راستای تحقق سیاست های آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید معاونت پرورشی به دنبال امضا تفاهم نامه با دیگر نهادها در جهت تامین منابع مالی جدید است.


به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، علی رمضانی اظهار کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش همزمان با دولت تدبیر و امید سیاست ساماندهی برنامه و بودجه ای خود را مورد توجه خود قرار داده است.

وی افزود: معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در آغاز کار خود در دولت یازدهم با حجم مطالباتی که فرهنگیان چه از نظر برنامه و مالی داشتند مواجه شد. کارگروهی با همین منظور در معاونت تشکیل شد تا بتواند سیاست های برنامه و بودجه استان ها و همچنین اساتید و صاحب نظران حوزه برنامه و بودجه را جمع بندی کند که خوشبختانه به اهداف خوبی دست یافتیم.

مشاور اجرایی، برنامه و بودجه معاونت پرورشی و فرهنگی یاد آور شد: با توجه به بودجه خوبی که نسبت به سال گذشته از آموزش و پرورش دریافت کردیم امیدواریم شاهد فعالیت های خوبی در عرصه پرورشی و فرهنگی طی سال تحصیلی جدید باشیم.

وی خاطر نشان کرد: سیاست کلی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش این است که با امضا تفاهم نامه با سایر وزارت خانه ها بتواند منابع مالی جدید را برای خود فراهم کند تا در اختیار فعالیت های دانش آموزی و مربیان قرار دهد.

رمضانی ادامه داد: سازمان دانش آموزی و خبر گزاری پانا به عنوان ظرفیتی بزرگ و بازویی توانمند در اختیار معاونت پرورشی و فرهنگی است و امیدواریم بتوانیم با حمایت مالی از این سازمان به اهداف مهم خود در حوزه های تربیت اجتماعی دانش آموزان دست یابیم

آمار بازدید: 237 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image