ارتباط مستقیم با 30711 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار پیام نور مهاباد رتبه نخست برگزاری منظم امتحانات را کسب کرد (5 خرداد 92)

پیام نور مهاباد رتبه نخست برگزاری منظم امتحانات را کسب کرد (5 خرداد 92)

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: پیام نور مهاباد رتبه نخست برگزاری منظم امتحانات را در برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال اول سال تحصیلی 92 – 91 کسب کرد.


علی ظهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه به اقدامات صورت گرفته دانشگاه پیام نور واحد مهاباد اشاره کرد و اظهار داشت: این واحد به علت برگزاری منظم امتحانات پایان ترم، رتبه اول استانی را در برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال اول سال تحصیلی 92 – 91 احراز کرد.

وی افزود: علاوه بر آن در پی بازدیدی که مشاور عالی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور در سال گذشته از این واحد داشت و به دنبال اعلام رضایتمندی وی از عملکرد مدیریتی و مالی ریاست و مسئولین مالی و اداری مرکز مهاباد، لوح تقدیری از طرف دانشگاه پیام نور استان، به پاس تلاش‌های صورت گرفته به این واحد تقدیم شد.

ظهری به بهره‌برداری از دو پروژه مهم در دهه فجر سال گذشته در این واحد اشاره کرد و ادامه داد: دو پروژه سوله ورزشی با مساحت 2 هزار و 300 مترمربع و مجتمع دو طبقه‌ای فرهنگی آن با حدود 800 مترمربع را از پروژه‌های مورد بهره‌برداری در طول سال گذشته در این واحد عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی این واحد در سال گذشته، فضای آموزشی و ورزشی از 4 هزار به 12 هزار مترمربع افزایش یافت.

ظهری همچنین به تاسیس صندوق قرض‌الحسنه برای کمک به دانشجویان بی بضاعت این دانشگاه و راه‌اندازی اتوماسیون دیدگاه در آن اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کیفیت آموزشی این واحد، تمام کلاس‌های آموزشی آن در سال گذشته به لوازم آموزشی مجهز شد.

همچنین اقدامات و پیگیری‌هایی در راستای تجهیز دانشگاه به خطوط فیبر نوری خبر داد.

وی همچنین از برگزاری سمینارهای مختلف با موضوعاتی چون پیشگیری از استرس امتحانات، اهمیت ورزش، اعتیاد، نانو فناوری، صنعت نوین و کامپیوتر و کاربردهای آینده آن و نیز برگزاری دوره تخصصی کاربرد GPS در سال گذشته در این واحد خبر داد.

کلمات کلیدی: پیام نور مهاباد، اخبار پیام نور مهاباد، اخبار جدید پیام نور مهاباد، پیام نور، مهاباد، رتبه نخست برگزاری منظم امتحانات، برگزاری منظم امتحانات، امتحانات پیام نور، امتحانات پیام نور مهاباد

آمار بازدید: 455 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image