ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور منصوب شد

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور منصوب شد

رئیس دانشگاه پیام نور در حکمی نجفی برزگر را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، فراهانی رئیس دانشگاه پیام نور در حکمی نجفی برزگر را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی این دانشگاه منصوب کرد.

در مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور، فراهانی گفت: توجه به مسائل فرهنگی همواره جایگاه خاص خود را به ویژه در دانشگا‌ه‌ها داشته است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور با داشتن بیش از یک میلیون دانشجو ظرفیت بالقوه ارزشمندی را داراست که به خصوص در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" مزین شده ، می‌تواند در ارتقای جایگاه فرهنگی جامعه تاثیرگذار باشد.

وی اضافه کرد: تغییر و جابه جایی مدیران امری بدیهی و تعریف شده است. آنچه مهم است تعامل و استمرار همکاری مدیران قبلی با مدیران جدید و همچنین تداوم ارائه خدمات و حفظ زنجیره مدیریت در دانشگاه پیام نور است.

رئیس دانشگاه پیام نور ضمن تقدیر از اژدر معاون فرهنگی ، اجتماعی و دانشجویی پیشین این دانشگاه گفت: امید است کریم نجفی برزگر در سمت سرپرست جدید معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی ضمن حفظ تعامل برای ارتقای فرهنگی دانشگاه پیام نور سراسر کشور گام‌های موثر و سازنده‌ای بردارد.

اژدر معاون فرهنگی پیشین دانشگاه پیام نور نیز در این مراسم وظیفه تمامی مدیران را خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دانشجویان این مرز و بوم دانست و گفت: دانشگاه پیام نور به لحاظ فرهنگی دانشگاه توانمندی است که می‌تواند در عرصه جامعه نیز تاثیرگذار باشد.

همچنین نجفی برزگر سرپرست معاونت فرهنگی ، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور نیز گفت: زحمات مدیران گذشته معاونت فرهنگی قطعا مدنظر قرار می‌گیرد و امید است که به یاری خداوند متعال بتوانیم در سال " اقتصاد و فرهنگ و با عزم ملی و مدیریت جهادی" گام‌های سازنده در این عرصه برداریم.



وی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور با یک میلیون دانشجو دارای ظرفیت عظیمی است، اظهار داشت: طبق بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فرهنگ از اقتصاد هم مهم تر است ،حضور پررنگ تمامی بخش‌ها و معاونت‌های دانشگاه پیام نور در عرصه فرهنگی تاثیرگذار خواهد بود.

نجفی برزگر ادامه داد: وقتی می‌گوییم فرهنگ اسلامی در واقع فرهنگ تمامی مولفه‌های دانش، تحقیقات، پژوهش، معنویت، اخلاق و ... را در برمی‌گیرد.

شایان ذکر است، نجفی برزگر از اعضای هیات علمی با سابقه دانشگاه پیام نور است که سوابق مدیریتی ایشان از جمله ریاست استان و معاونت بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

آمار بازدید: 196 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image