ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ارایه سرفصل‌های جدید رشته‌های روانشناسی و علوم‌سیاسی از مهر 92 (9 اردیبهشت 92)

ارایه سرفصل‌های جدید رشته‌های روانشناسی و علوم‌سیاسی از مهر 92 (9 اردیبهشت 92)

مدیر کل برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم گفت: از مهر سال 92 سرفصل های جدید روانشناسی و علوم سیاسی جایگزین سرفصل های قبلی می شود. دکتر سعید قدیمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در سال 91 حدود 104 برنامه در شورای برنامه ریزی به تصویب رسید که از این 104 برنامه 76 برنامه جدید و 28 برنامه بازنگری شده بود.


وی ادامه داد: از این 76 برنامه جدید، 12 برنامه به کارشناسی پیوسته، 43 برنامه به کارشناسی ارشد پیویسته و 21 برنامه به دکتری تخصص اختصاص داشت.

مدیر کل برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم تصریح کرد: از 28 برنامه بازنگری شده 6 برنامه مختص کارشناسی، 17 برنامه مختص کارشناسی ارشد و 5 برنامه مختص دوره دکتری بود.

وی ادامه داد: همه برنامه‌های مذکور 28 اسفند 91 به دانشگاه‌ها ابلاغ شد بنابراین دانشگاه‌ها می توانند رشته هایی برای برنامه های جدید دانشگاهها درخواست کنند و رشته هایی راه اندازی کنند.

قدیمی افزود: 28 برنامه بازنگری شده هم جایگزین برنامه قدیمی در دانشگاه می شود و برنامه های قدیم از مهر 92 منسوخ و برنامه های جدید بازنگری شده جدید جایگزین آن می شود.

وی تصریح کرد: رشته های روانشناسی و علوم سیاسی جزء برنامه های بازنگری شده شورای تحول علوم انسانی است که از مهر 92 سرفصل های جدید روانشناسی و علوم سیاسی جایگزین سرفصل های قدیمی خواهد شد.

کلمات کلیدی: روانشناسی، رشته روانشناسی، سرفصل های جدید رشته روانشناسی، علوم‌سیاسی، رشته علوم‌سیاسی، سرفصل های جدید رشته علوم‌سیاسی

آمار بازدید: 461 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image