ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی ارشد دوره کارشناسی ارشد رشته روانشناسی اسلامی در دانشگاه قم راه‌اندازی می‌شود (10 آذر 92)

دوره کارشناسی ارشد رشته روانشناسی اسلامی در دانشگاه قم راه‌اندازی می‌شود (10 آذر 92)

سرپرست دانشگاه قم گفت: دانشگاه قم در راستای اسلامی سازی علوم در زمینه رشته‌های حقوق و فلسفه اسلامی گام‌های ارزشمندی را برداشته است .




به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، حجت الاسلام و المسلمین دکتر عسگر دیرباز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال 78 مدرسه عالی به عنوان دانشگاه جامع استان ارتقا یافت، افزود: در این زمینه دانشکده حقوق و الهیات اساتید حاصل کار خود را به صورت کتاب‌هایی منتشر کرده است.



وی گفت: دانشگاه‌های جامع هر استان باید پاسخگوی نیازهای آموزشی، پژوهشی و فرهنگی باشند که دانشگاه قم نیز در راستای تحقق این مهم پاسخگوی نیازهای استان قم است.



وی اضافه کرد: همچنین علاوه بر پردیس دانشگاهی در دانشگاه قم، شش دانشکده با حدود 100 رشته در مقاطع مختلف نیز در استان در حال فعالیت و ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی و غیره هستند.



به گفته وی، این دانشکده‌ها در حوزه‌های الهیات و معارف سلامی، ادبیات و علوم انسانی، حقوق، علوم پایه و دانشکده فنی و مهندسی و دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشجو می‌پذیرند.



سرپرست دانشگاه قم در ادامه فعالیت دانشگاه در بخش مجازی را مورد توجه ویژه قرار داد و گفت: در حال حاضر هشت هزار نفر دانشجو با 250 استاد عضو هیات علمی و 350 استاد مدعو در حال فعالیت هستند.



حجت الاسلام دیرباز، همچنین از جذب دانشجوی مجازی در زمینه حقوق با گرایش‌های جزا، خصوصی و بین الملل و هم چنین جذب دانشجوی در رشته آی تی خبر داد.



وی با تاکید براینکه درصدد هستیم تا با همراهی مسوولان استانی و کشوری وضعیت علمی، پژوهشی و عمرانی دانشگاه را ارتقا دهیم، تصریح کرد: تمام مراکز آموزش عالی وظیفه تربیت نیروی انسانی متعهد، متخصص، با اخلاق و کارآفرین را برعهده دارند تا در راستای حل مشکلات نظام گامی موثر و ارزشمند برداشته شود.



عضو خبرگان رهبری در ادامه از کسب مجوزهای لازم برای رشته روان شناسی اسلامی در مقطع ارشد خبر داد و گفت: در این حوزه مجوز پذیرش دانشجو اخذ شده است که در گامهای بعدی رشته‌های جامعه شناسی و روان شناسی و توسعه رشته‌های مدیریت در مقطع کارشناسی ایجاد می‌شود.

کلمات کلیدی: دوره کارشناسی ارشد، رشته روانشناسی اسلامی، دانشگاه قم، ارشد روانشناسی

آمار بازدید: 496 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image