ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اشتغال فرزندان شهدا در شرکت‌های نفت و گاز (24 فروردین 92)

اشتغال فرزندان شهدا در شرکت‌های نفت و گاز (24 فروردین 92)

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر از اشتغال فرزندان شهدا در شرکت‌های نفت و گاز مستقر در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جم محمد حاجی‌زاده صبح امروز در نشست ستاد دانش‌آموزان شاهد شهرستان جم اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری لازم و ضروری است.
مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا افزود: خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا توفیقی است که از طرف خداوند متعال نصیب شده که موجب افتخار ما در مملکت ایران اسلامی است.
وی ادامه داد: با توجه به دغدغه‌های برخی از خانواد‌ه‌های شهدا و ایثارگران در زمینه عدم اشتغال فرزندان آنان، رایزنی‌های لازم برای به‌ کارگیری آنها در شرکت‌های مستقر در منطقه انجام شده است.
مدیرکل بنیاد شهید بوشهر بیان کرد: خدمت به خانواده شهدا افتخاری بزرگ است و همه باید در هر شرایطی نسبت به این مهم اهتمام ورزیم.
حاجی‌زاده تصریح کرد: شهدا در دوران دفاع مقدس برای حفظ اسلام در برابر دشمنان ایستادند و ولایت‌مداری را به منصه ظهور رساندند که باید از مقام شامخ شهدا تجلیل کنیم.
وی افزود: رفع مشکلات فرزندان شهدا در دستور کار قرار دارد و در این مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌بندیم. خدمت به دانش‌آموزان منطقه و فرزندان شهدا از اولویت‌هایی است که با جدیت برای اجرای آن اهتمام داریم.
وی گفت: دشمنان به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند و باید با برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.
کلمات کلیدی: اشتغال فرزندان شهدا، استخدام فرزندان شهدا، استخدام شرکت نفت، استخدام شرکت گاز، استخدام شرکت نفت سال 92، استخدام شرکت نفت فروردین 92، استخدام شرکت گاز سال 92، استخدام شرکت گاز فرودین 92

آمار بازدید: 738 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image