ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه تدوين توصيه‌نامه و دستورالعمل استقبال از دانشجويان جديدالورود دانشگاه‌ها (مرداد 91)

تدوين توصيه‌نامه و دستورالعمل استقبال از دانشجويان جديدالورود دانشگاه‌ها (مرداد 91)

 مدیرکل دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برنامه‌ریزی این دفتر برای استقبال از دانشجویان جدیدالورود خبر داد.


علی آدمی در گفت‌گو با خبرنگار دانشگاهي ايسنا، اظهار كرد: در اولین نشست هماهنگی استقبال از دانشجویان جدیدالورود سال 1391 که به همت گروه مطالعات فرهنگی و اجتماعی دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی تشکیل شد، نتيجه جلسات برگزار شده برای هماهنگی استقبال از دانشجویان جدیدالورود در سال‌هاي گذشته، منتهي به تدوين يك توصيه‌نامه و يك دستورالعمل براي استقبال از دانشجويان جديدالورود شد.

وی با تاکید بر لزوم معرفی چهره‌های دانشگاهی و علمی کشور به دانشجویان جدیدالورود، تصریح کرد: یکی از محورهای اصلی برنامه‌ریزی برای دانشجویان جدیدالورود معرفی زندگي و آثار چهره‌هاي شاخص دانشگاهي و مفاخر علمي هر شهر دانشگاهي خواهد بود؛ بنابراین تلاش خواهد شد مفاخر علمی و دانشگاهی شهرهای دانشگاهی کشور در قالب یک کلیپ تصویری به دانشجویان معرفی گردد.

مدیرکل دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی وزارت علوم تهیه ویژه‌نامه‌ای مناسب و پرمحتوا را از دیگر محورهای برنامه‌ریزی امسال برای دانشجویان جدیدالورود عنوان کرد و افزود: ویژه‌نامه امسال شامل دو بخش دانشگاهی و ستادی است که محتوای بخش دانشگاهی آن توسط هر دانشگاه و بصورت بومی تهیه می‌شود.

آدمی ادامه داد: پيام رئيس دانشگاه و معاون فرهنگي، معرفي دانشگاه و شهر دانشگاهي، معرفي مفاخر علمي و فرهنگي دانشگاه و شهر دانشگاهي، نقشه دانشگاه و شهر دانشگاهي، خاطرات رئيس، معاون يا چهره‌هاي علمي دانشگاه از اولين روز ورود به دانشگاه از جمله محتوایی است که توسط دانشگاه‌ها تامین خواهد شد.

مدیرکل دفتر مطالعات فرهنگی و برنامه‌ریزی اجتماعی به محتوای ستادی ویژه‌نامه دانشجویان جدیدالورود نیز اشاره کرد و گفت: پيام وزير علوم، مصاحبه معاون فرهنگي و اجتماعي، سخناني از امام (ره)، مقام معظم رهبري و بزرگان ديني و علمي و خاطرات دانشجويي از بزرگان علمي و دانشگاهي از جمله این مطالب است.

وی در پایان گفت: در این ویژه‌نامه به موضوعاتی نظیر بصيرت اسلامي، آزادانديشي، گذار از دانش‌آموزي به دانشجويي، تعامل خانواده و دانشگاه، مسائل فرهنگي و اجتماعي دانشگاه‌ها، زندگي خوابگاهي، هويت‌يابي دانشجويان، ارتباط دختر و پسر و عفاف و حجاب، اوقات فراغت و مديريت زمان و مهارت‌هاي زندگي نیز پرداخته خواهد شد.

کلمات کلیدی: دانشجويان جديدالورود دانشگاه‌ها، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، استقبال از دانشجویان جدیدالورود، علی آدمی

آمار بازدید: 658 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image