ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه بیش از 200 رشته میان رشته ای در وزارت علوم تصویب شد (7 آبان 91)

بیش از 200 رشته میان رشته ای در وزارت علوم تصویب شد (7 آبان 91)

به گفته معاون آموزشی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد بیش از 200 رشته بین رشته ای مصوب در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وجود دارد.


به گزارش خبرگزاری مهر، یوسف علی زیاری از گسترش رشته های بین رشته ای در این واحد دانشگاهی با توجه به نیازسنجی های جامعه خبر داد و با بیان این مطلب که در حال حاضر برای رفع مشکلات روز بشر باید متغیرهای گوناگون را مورد بررسی قرار داد، افزود: رشته های بین رشته ای بسیاری همچون نانو، بیو، انرژی و سایر رشته ها راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات جوامع بشری است که خود بر اهمیت وجود این رشته ها در جامعه حال حاضر کشورمان نیز مهر تایید می زند.

معاون آموزشی واحد علوم و تحقیقات با بیان این مطلب که بیش از 200 رشته بین رشته ای مصوب در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وجود دارد، گفت: در سال های اخیر مطالعات میان رشته ای جایگاه ویژه ای در دانشگاه های کشور یافته به طوریکه در حال حاضر 200 رشته میان رشته ای فعال و مصوب در دانشگاه های کشور تدریس می شود.

وی از فعالیت 15 درصدی رشته های میان رشته ای مصوب در واحد علوم و تحقیقات خبر داد و افزود: برخی از این رشته های نو همچون مهندسی ورزش و مهندسی پزشکی- توانبخشی در کشور تنها در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تدریس می شود.

کلمات کلیدی: رشته های میان رشته ای، تعداد رشته های میان رشته ای، دانشگاه آزاد، وزارت علوم

آمار بازدید: 861 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image