ارتباط مستقیم با 30702 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تدوین کتب جدیدالتالیف درسی با نظر معلمان (15 اسفند 91)

تدوین کتب جدیدالتالیف درسی با نظر معلمان (15 اسفند 91)

معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش وپرورش از تدوین کتاب‌های جدیدالتالیف با نظر معلمان خبر داد و گفت: از امسال اعتباربخشی کتاب‌های جدید با نظرخواهی از صاحب‌نظران معلمان و به‌ ویژه گروه‌های آموزشی و انجمن‌های علمی معلمان و مدرسان مراکز تربیت معلم و گروه‌های هدف دانش‌آموزی انجام می‌شود.



حجت الاسلام بهرام محمدیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار«اجتماعی» ایسنا، ضمن تشریح سازوکار اعتباربخشی کتاب‌های درسی افزود: برای اشاعة کتاب‌های درسی، علاوه بر اعتباربخشی، دریافت بازخوردها و اصلاح مواد و محتوای تولید‌شده، ضروری است. لذا با برگزاری دوره‌های آموزشی، باید مهارت‌های حرفه‌ای و تخصصی معلمان ارتقا یابد.



وی گفت: امروزه هزینه کردن برای آموزش‌های حرفه‌ای معلمان، ارتقای مهارت‌های تدریس و آشناسازی معلمان با روش‌های نوین آموزش، سرمایه‌گذاری‌ پایدار و پربازده در عرصه نظام آموزشی است.


رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با تأکید بر به ‌روزرسانی محتوای آموزشی بر اساس رشد و پیشرفت دانش و تکنولوژی و فناوری‌های نوین اعم از زیست فناوری، ریزفناوری‌ها و فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات، توجه به رویکرد فرهنگی و تربیتی برای اشاعة سبک زندگی ایرانی و اسلامی را بسیار مهم و حیاتی دانست و اظهار کرد: رشد و تربیت متوازن در تمام ساحت‌های تربیتی با ارتقای عناصر پنج‌گانه تفکر، ایمان، علم، عمل و اخلاق مورد تأکید نظریة اسلامی تعلیم و تربیت است.


وی خاطرنشان کرد: دستیابی به مراتبی از حیات طیبه جز با شکوفایی فطرت و شناسایی موقعیت متربی در فرایند تربیت ممکن نیست.

کلمات کلیدی: کتب جدیدالتالیف درسی، کتب جدیدالتالیف، کتابهای درسی، نظر معلمان، معلم، تالیف کتاب با نظر معلمان، تدوین کتاب‌های جدیدالتالیف، صاحب‌نظران معلمان

آمار بازدید: 352 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image