ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی بیش از 900 معلم در پایه ششم ابتدایی استان خراسان‌شمالی ساماندهی می‌شوند (مرداد 91)

بیش از 900 معلم در پایه ششم ابتدایی استان خراسان‌شمالی ساماندهی می‌شوند (مرداد 91)

 مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: با توجه به وجود661 کلاس پایه ششم ابتدایی در استان، 910 معلم در این کلاس‌ها ساماندهی می‌شوند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ایسنا)، محمد وحیدی در جمع خبرنگاران اظهاركرد: این تعداد افزایش نیرو نسبت به کلاس‌های درس موجود در پایه ششم ابتدایی به جهت افزایش تعداد معلمان در کلاس‌های چندپایه، روستایی و عشایری است.

وی با بیان این که از 450 معلم شاغل در مقاطع تحصیلی دیگر 347 مورد در مقطع ابتدایی مشغول به کار می‌شوند، عنوان کرد: تمام نیروهای مورد نیاز در پایه ششم ابتدایی از نیروهای مقاطع ابتدایی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی و تربیت معلم استفاده می‌شود.

وحیدی با اشاره به وجود 661 کلاس پایه ششم ابتدایی در ساختار جدید آموزشی خاطر نشان کرد: در این راستا 52 کلاس احداثی جدید شهری و 18 کلاس پیش ساخته با اولویت دفاتر در مدارس تخریبی، در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی افزود: تا مهرماه سال جاری نیز 250 کلاس درس نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد:بر اساس تعهد رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، 4000 میز و نیمکت با اولویت تجهیز مدارس ابتدایی به استان اختصاص می‌یابد.

وحیدی با ذکر این که تاکنون 2000 میز و نیمکت در مدارس استان ساماندهی شده‌اند، عنوان کرد: در راستای اصلاح سیستم گرمایشی مدارس استان نیز 20 میلیارد ریال اعتبار تعهد شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی با اشاره به بهسازی 187 مدرسه در طرح هجرت یادآور شد: بیش از 40 هزار نفر ساعت دانش‌آموز در این طرح شرکت کردند.

وی گفت: امسال 87.78 درصد دانش‌آموزان در مقطع ابتدایی، 82 درصد دانش‌آموزان در مقطع راهنمایی و 89.53 درصد دانش آموزان متوسطه فنی وحرفه‌ای و کاردانش در شیفت صبح ساماندهی می‌شوند.

وحیدی با اشاره به قانون تبدیل وضعیت مراکز پیش دبستانی عنوان کرد: بر این اساس امسال 84 مرکز پیش دبستانی تبدیل وضعیت شده‌اند.

وی با بیان اینکه فرهنگیان استان از نظر تعداد تحصیلات تکمیلی در کشور از سطح بالایی برخوردارند، افزود: از مجموع 14 هزارو 340 نفر از کارکنان رسمی و پیمانی،1.52 دهم درصد زیر دیپلم،5.7 دهم درصد دیپلم، بیش از 24 درصد فوق دیپلم و 62.64 لیسانس و 5.56 دهم درصد نیز در مقطع فوق لیسانس تحصیلات دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی با ذکر این که تا پایان مرداد امسال نقل و انتقالات فرهنگیان به اتمام می‌رسد، گفت: از 321 مورد تقاضای خروج از استان با درخواست169 نفر موافقت شد که در این راستا 60 نفر نیز از سایر استان‌ها به خراسان شمالی وارد شدند.

کلمات کلیدی: استخدام معلم ابتدایی خراسان شمالی، ساماندهی معلم پایه ششم ابتدایی خراسان، استخدام خراسان شمالی، استخدام مدرس خراسان شمالی، استخدام مدرس پایه ششم ابتدایی

آمار بازدید: 889 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image