ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار زمان برگزاری همایش دیده‌بانی صنعت و تکنولوژی الکترونیک (28 بهمن 91)

زمان برگزاری همایش دیده‌بانی صنعت و تکنولوژی الکترونیک (28 بهمن 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: همایش دیده‌بانی صنعت و تکنولوژی الکترونیک به عنوان نخستین همایش حوزه سیاستگذاری الکترونیک در کشور دوم اسفند برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مرکز پژوهش‌های صنعت الکترونیک کشور، همایش دیده‌بانی صنعت و تکنولوژی الکترونیک را به عنوان نخستین همایش حوزه سیاستگذاری الکترونیک در کشور دوم اسفند برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، این همایش با هدف مانیتور کردن حوزه الکترونیک و آسیب‌شناسی حوزه و ارائه‌ راهکارهای توسعه آن با توجه به پتانسیل‌های قابل توجه دانشگاهی و فناورانه کشور برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، اخذ نظر خبرگان در باب برنامه راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه صنایع الکتریکی و الکترونیکی از برنامه‌های این همایش است.

در این همایش محورهای تخصصی الکترونیک در صنعت خودرو و حمل و نقل، تجهیزات پزشکی الکتریکی و الکترونیکی، تجهیزات مخابراتی و فناوری اطلاعات، الکترونیک در صنایع دفاعی و برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تامین مالی الکترونیک بررسی می‌شود.

همچنین در حاشیه این همایش نیز نمایشگاه شرکت‌های توانمند بخش خصوصی که توانایی ساخت محصولات ویژه در داخل کشور را داشته اند، برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، جزئیات مربوط به این همایش در سایت همایش به نشانی اینترنتی www.eitm.ir منتظر شده است.

کلمات کلیدی: تکنولوژی الکترونیک، تکنولوژی، الکترونیک، صنعت، صنعت الکترونیک، همایش دیده‌بانی صنعت، همایش دیده‌بانی صنعت و تکنولوژی الکترونیک

آمار بازدید: 326 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image