ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تدوین قانون جامع ارتباط صنعت و دانشگاه (26 آبان 91)

تدوین قانون جامع ارتباط صنعت و دانشگاه (26 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: قانون جامع ارتباط صنعت و دانشگاه در حال تدوین است.


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، داریوش اسماعیلی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس در شیراز اظهار داشت: قانون جامع ارتباط صنعت و دانشگاه در کارگروهی متشکل از نمایندگان مجلس، مدیران اجرایی و دانشگاه‌ها در حال تدوین است.

وی تقویت تولید ملی را مهمترین برنامه و اقدام در اقتصاد مقاومتی، دانست و افزود: این مهم جز با افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه حاصل نمی‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به فعالیت کارگروهی به منظور تقویت تولید ملی ابراز داشت: کارگروهی با عضویت نمایندگان مجلس نهم از جمله افراد دارای سابقه وزارت در دولت، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مسئولان معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، معاون دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان دانشگاه‌های صنعتی شریف و امیرکبیر هر دو هفته یک‌بار، جلساتی را برگزار می‌کنند.

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی در ادامه به صورت موردی به مشکلات بانکی برخی طرح‌های صنعتی در فارس اشاره کرد و گفت: بانک‌ها امروز از فردی که 30 میلیارد ریال وثیقه ملک شخصی برای دریافت تسهیلات سپرده است، برای پرداخت بخش دوم وام، به طور مجدد وثیقه طلب می‌کنند.

وی گفت: بانک‌ها کارخانه‌ای که 40 میلیارد ریال هزینه ساخت و تجهیز آن شده است را حتی به میزان یک ریال وثیقه نیز نمی‌پذیرند که چنین مسائلی به عنوان مشکلات پیش روی سرمایه‌گذار باید مورد پیگیری و بررسی قرار گیرد.

کلمات کلیدی: ارتباط صنعت و دانشگاه، ارتباط دانشگاه با صنعت، قانون جامع ارتباط صنعت و دانشگاه، صنعت و دانشگاه

آمار بازدید: 333 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image