ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تلاش دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای دستیابی به نهادینه شدن ارتباط دولت، صنعت و دانشگاه

تلاش دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای دستیابی به نهادینه شدن ارتباط دولت، صنعت و دانشگاه

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای در پیامی به مناسبت بزرگداشت هفته آموزش و روز معلم، ضمن گرامیداشت مقام معلم، تاکید کرد: از شاخص‌های ارزشمند اساتید و معلمان فنی و حرفه‌ای کشور، مهارت آموزی به جای مدرک گرایی است که شان و جایگاه آنان را نزد دانشجویان دو چندان می کند‌.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، در بخشی از پیام دکتر مسعود شفیعی آمده است: دانشگاه به منزله نهاد مولد و اشاعه دهنده دانش و دانایی از جایگاه بزرگی در خلق ارزشهای معنوی و اخلاقی و علمی در جامعه انسانی برخوردار است. بدون شک استادان، معلمین ومربیان در ایجاد این جایگاه نقش بسیار موثری را داشته و دارند. شاید براساس همین تعریف است که پیامبران معلم بشر خوانده می شوند و در همه کشورها از جمله کشور ما روزی را برای تقدیر از استاد و معلم تعیین نموده‌اند تا از زحمات بی شائبه این عزیزان تجلیل شود.

گرامیداشت مقام استاد و معلم را در حالی برگزار می کنیم که امسال از سوی مقام معظم رهبری سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نام گذاری شده است و جامعه دانشگاهی کشور، به خصوص اساتید فرهیخته، کارکنان پرتلاش و دانشجویان عزیز دانشگاه فنی و حرفه ای تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم خواهند نمود.

دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان یکی از نهاد های تاثیر گذار، تلاش خواهد کرد تا ارتباط دولت، صنعت و دانشگاه نهادینه شود و از این طریق دستیابی به اقتصاد مبتنی بر علوم و دانش تحقق یابد.

از شاخص‌های ارزشمند اساتید و معلمان فنی و حرفه ای کشور، مهارت آموزی به جای مدرک گرایی است که شان و جایگاه آنان را نزد دانشجویان دو چندان می‌کند."

آمار بازدید: 193 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image