ارتباط مستقیم با 30708 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار برگزاری همایش ملی ارتباط صنعت و دانشگاه در مازندران

برگزاری همایش ملی ارتباط صنعت و دانشگاه در مازندران

مسئول سازمان بسیج مهندسین مازندران از برگزاری همایش ملی ارتباط صنعت و دانشگاه پنجم اسفند ماه سال جاری در سالن امیرالمومنین (ع) ارشاد نکا خبر داد.


محمدعلی امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا اظهار داشت: گردهمایی صاحب‌نظران و اندیشمندان و صنعتگران و تبادل نظر علمی و دانشگاهی و صنعت، تبیین اهمیت نقش دانشگاه در جهت رفع نیازهای مختلف صنعت و ایجاد زمینه‌های لازم جهت تولید و رشد علم و فناوری مورد نیاز کشور از اهداف این همایش است.

وی با اشاره به برگزاری یک روزه این همایش بیان داشت: در این همایش از افراد و صاحب‌نظران مختلفی در صنعت و دانشگاه دعوت شده تا از تجربیات مختلف آنان بهره‌مند شویم.

امامی تصریح کرد: نتایج و دستاوردهای پروژه‌های کلیدی، کاربردی و دارای منافع اقتصادی را که با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی، برای شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: همایش بررسی شکاف‌های ارتباط علم و صنعت با حضور چهره‌های دانشگاهی و فعالان صنایع می‌تواند در نزدیکی و ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه مثمرثمر باشد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین مازندران گفت: با فراخوانی این همایش از ماه‌های گذشته مقالات فراوانی به دبیرخانه همایش ارائه شده که بیش از 30 اثر در قالب پوستر و سخنرانی در روز همایش مطرح می‌شود.

امامی گفت: نقش ارتباط دانشگاه و صنعت در توسعه اقتصاد مقاومتی، نقش ارتباط صنعت و دانشگاه در امنیت غذایی و توسعه پایدار، تحلیل و آسیب‌شناسی رابطه دانشگاه‌های ایران و صنعت، نقش علوم انسانی در توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه، نقش منابع انسانی در توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه، پیامدهای عدم ارتباط دانشگاه و صنعت در حوزه اجتماعی، نقش فن‌آوری‌های نوین در توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه، نقش و جایگاه ارتباط بین صنعت و دانشگاه در حوزه اجتماعی، تبیین مدل ارتباطی صنعت و دانشگاه در ایران و بررسی ساختار، تشکیلات و جایگاه سازمانی متولیان ارتباط صنعت و دانشگا از موضوعات ارائه شده برای مقالات این همایش است.

وی افزود: ارایه آخرین دستاوردهای ملی صنعت در زمینه ساخت داخل، معرفی ظرفیت‌های بالقوه داخلی به منظور استفاده بهینه و موثر از آنها در رفع نیازمندی‌های صنعت، تبیین نقش و اهمیت بالای پژوهش در حل مشکلات صنعت کشور بر مبنای راهکارهای علمی دستاوردهای پژوهشی و پروژه‌های تحقیقاتی در قالب طرح‌های تئوری و عملی از مهم‌ترین اهداف این همایش است.

امامی با بیان اینکه این همایش روز دوشنبه پنج اسفند ماه در سالن ارشاد نکا برگزار می‌شود اظهار داشت: در این همایش رئیس پارک علم و فناوری مازندران سخنرانی می‌کند تا اندیشمندان و صنعتگران مازندرانی بیشتر از گذشته با دستاوردهای مختلف علمی و فناوری مازندران آشنا شوند.

آمار بازدید: 348 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image