ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار هفتمین همایش ملی نخبگان جوان برگزار می شود (7 مرداد 92)

هفتمین همایش ملی نخبگان جوان برگزار می شود (7 مرداد 92)

هفتمین همایش ملی نخبگان جوان در نيمه اول مهرماه سال جاری با حضور جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر برگزار خواهد شد.به گزارش خبرنگار مهر، نخبگان برای حضور در این همایش می‌توانند از طريق سامانه ثبت نام كه در دو مرحله انجام می‌ شود، به تكميل فرم مخصوص شركت در همايش اقدام کنند. متقاضيان در مرحله اول به ثبت اطلاعات اولیه و اعلام آمادگی برای حضور در همايش اقدام و در مرحله دوم که یک ماه پس از آغاز ثبت نام اوليه است، اقدام به تكميل فرم ثبت نام نهايی که شامل اسكان، بازديد‌ها و پرداخت وجه می‌شوند خواهند کرد.


اين همايش سه روزه شامل ديدار با مسئولان دولتی، بازديد‌های علمی و فرهنگی و مجموعه‌ای از نشست‌ها و سخنرانی‌‌های تخصصی است.

امكان حضور مخترعان سطح 3 بنياد ملی نخبگان در این همايش مقدور نيست و مخترعان می‌‌توانند در جشنواره بين المللی نوآوری و شكوفايی كه هر ساله در بهمن ماه برگزار می‌شود، شركت کنند.

هزينه شركت در همايش برای هر فرد شامل هزينه ثبت نام 10 هزارتومان، هزينه اسكان 10 هزارتومان برای هرشب، جهت اسكان مدعوين شهرستانی و هزينه شركت در بخش بازديد 10 هزار تومان تعیین شده که اين مبلغ در مرحله نهايی فراخوان ثبت نام قابل پرداخت است.

مهلت ثبت نام اوليه در هفتمين همايش ملی نخبگان جوان تا 15مردادماه تمديد شد.

کلمات کلیدی: همایش ملی نخبگان جوان، همایش ملی، نخبگان جوان، هفتمین همایش ملی نخبگان جوان، نخبگان و استعدادهای برتر، نخبگان

آمار بازدید: 418 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image