ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برنامه‌ریزی برای ۳۰ سال آینده جهاد دانشگاهی (24 آبان 91)

برنامه‌ریزی برای ۳۰ سال آینده جهاد دانشگاهی (24 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی گفت: امیدواریم بعد از 32 سال فعالیت جهاد دانشگاهی، بتوانیم برای 30 سال آینده نیز برنامه‌ریزی کنیم.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، محمد حسین یادگاری رئیس جهاد دانشگاهی در نوزدهمین دوره کتاب سال دانشجویی که صبح امروز (سه‌شنبه) در پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار شد با اشاره به سابقه تشکیل جهاد دانشگاهی، گفت: در 16 مرداد سال 59، ستاد انقلاب فرهنگی، نیاز نظام اسلامی به جایگاهی به نام جهاد دانشگاهی را مطرح کرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در طول 32 سال گذشته جهاد دانشگاهی ثابت کرده است که توانسته به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کند، گفت: هنوز جهاد دانشگاهی با توقعات نظام فاصله دارد ولی این نهال انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلفی شاهد رشد چشمگیری بوده است.

یادگاری پیشرفت در علوم‌پزشکی و خصوصا سلول‌های بنیادی را از موفقیت‌های جهاد دانشگاهی خواند و افزود: اثرات پژوهش‌های دانشمندان جهاد دانشگاهی بر روی سلول‌های بنیادی در حال حاضر برای بسیاری از مردم مورد نیاز است.

وی با اشاره به دیدار جهادگران جهاد دانشگاهی با مقام معظم رهبری، گفت: در آن دیدار، رهبری فرمودند که زمانی که غربی‌ها متوجه شدند ایران می‌خواهد به سلول‌های بنیادی ورود پیدا کند، قرارشان براین بود که «شورای حکام زیست فناوری» را راه‌اندازی کند تا مانع از پیشرفت کشور ما شوند.

رئیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه غرب در این زمینه سدهایی نیز ایجاد کرد ولی ما از آنها گذشتیم، گفت: علاوه بر سلول‌های بنیادی در فنی مهندسی ما به نقطه‌ای رسیده‌ایم که در پروژه‌های نفت، گاز و پتروشیمی محوریت هستیم.

وی با اشاره به اینکه افتخارات جمهوری اسلامی ایران به حدی رسیده است که در تولید علم در منطقه در رتبه اول و در جهان در رتبه شانزدهم هستیم، اظهار داشت: ما ثابت کردیم که افراد ولایت مدار نیز می‌توانند برای علم مفید باشند.

رئیس جهاد دانشگاهی تأکید کرد: غرب هر چه دارد از تمدن اسلامی دوران است.

وی در پایان با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره کتاب سال دانشجویی یکی از افتخارات جهاد دانشگاهی است که علم را تبدیل به کتاب می‌کند، اظهار داشت: این جشنواره تقدیر از کسانی است که علم خود را مستندسازی می‌کنند و در اختیار دیگران قرار می‌دهند و ما امیدواریم بعد از 32 سال فعالیت جهاد دانشگاهی، بتوانیم برای 30 سال آینده هم برنامه‌ریزی کنیم.

کلمات کلیدی: جهاد دانشگاهی، برنامه آینده جهاد دانشگاهی، افتخارات جهاد دانشگاهی، جهادگران جهاد دانشگاهی

آمار بازدید: 359 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image