ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی راه‌اندازی مرکز آموزش‌های آزاد جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی (12 مرداد 92)

راه‌اندازی مرکز آموزش‌های آزاد جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی (12 مرداد 92)

رییس مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: هم اکنون بیش از 1800 دانشجو در بیش از 22 کد رشته محل در مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی در شهرهای تبریز و ملکان مشغول به تحصیل هستند.




اسماعیل خیری زاده در آستانه سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، افزود: این تعداد دانشجو در سه گروه تحصیلی معماری و شهرسازی، کامپیوترو فناوری اطلاعات و حسابداری و مدیریت به تحصیل اشتغال دارند.



وی افزود: بومی محوری، مهارت محوری و توجه به نیازهای منطقه جزو شاخص‌های اساسی در پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی این نهاد در استان می‌باشد.



وی گفت: با توجه به ماهیت تشکیل جهاد دانشگاهی و اولویت برنامه‌های فرهنگی متناسب با ارزش‌های انقلاب اسلامی در این نهاد سعی بر آن است تا علاوه بر توجه به آموزش‌های مصوب برای دانشجویان مراکز علمی کاربردی از طریق برگزاری نشست‌های دینی و گسترش فعالیت انجمن‌ها و تشکل‌های دانشجویی به اعتلای فکری و فرهنگی دانشجویان این نهاد نیز توجه شود.



وی به موفقیت‌های علمی دانشجویان این مرکز اشاره کرد و افزود: سال گذشته بیش از 30 مقاله علمی از دانشجویان این مرکز در کنفرانس‌ها و سمینارهای داخلی پذیرفته وا رائه شده است.



خیری زاده از راه‌اندازی مرکز آموزش‌های آزاد و خاص جهاد دانشگاهی استان با هدف سازماندهی و جهت دهی به چرخه علمی و مهارت آموزی از طریق گسترش آموزش‌های ترکیبی بین سطوح اعم از کوتاه مدت و تک پودمان‌های مهارتی و تخصصی و مهندسی حرفه‌ای خبر داد و گفت: از دیگر اهداف این مرکز افزایش کارایی و بازدهی فعالان بخش‌های صنعتی و تولیدی و خدمات تخصصی و عمومی کشور است.



خیری زاده با اشاره به تدوین دوره‌های مهندسی فناوری ارشد در دانشگاه جامع علمی کاربردی، افزود: با توجه به اینکه مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز از لحاظ سطح آموزش و استفاده از اساتید مجرب و متعهد یکی از مراکز برتر استان محسوب می‌شود، تلاش است تا در سال جاری پذیرش دانشجو در دوره‌های مهندسی فناوری ارشد در این مرکز انجام شود.



وی پذیرش دانشجو در رشته‌های کشاورزی و صنایع تبدیلی را از اولویت‌های پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی شهرستان ملکان عنوان کرد.



خیری زاده با اشاره به لزوم گسترش مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با رویکرد نوین در سطح استان، گفت: هم اکنون مقدمات لازم جهت راه‌اندازی مجدد مرکز علمی کاربردی شهرستان مراغه و شروع فعالیت این نهاد در شهرستان اهر در حال انجام است که در صورت همکاری مسئولین شهرستان‌های فوق نسبت به پذیرش دانشجو اقدام می‌شود.

کلمات کلیدی: مرکز آموزش‌های آزاد جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی، مرکز آموزش‌های آزاد، جهاد دانشگاهی، آذربایجان‌شرقی، مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی، مراکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی، جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی

آمار بازدید: 336 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image