ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه هیأت ممیزه مستقل در دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد شد (20 آبان 91)

هیأت ممیزه مستقل در دانشگاه محقق اردبیلی ایجاد شد (20 آبان 91)

با ایجاد هیأت ممیزه مستقل دانشگاه محقق اردبیلی، نخستین جلسه این هیات با محوریت ایجاد کمیسیون‌های تخصصی و تعیین چارچوب آیین‌نامه‌های جدید تشکیل شد.



به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر مسعود گنجی رییس دانشگاه محقق اردبیلی در اولین جلسه هیأت ممیزه دانشگاه محقق اردبیلی، ضمن تشکر از زحمات تمام روسای پیشین دانشگاه گفت: افتتاح 25 هزار متر مربع از طرح‌های عمرانی در دانشگاه، طی سه سال اخیر نشان می‌دهد که از نظر سازندگی کارهای چشمگیری صورت گرفته است.


وی با اشاره به تلاش‌های انجام یافته در این زمینه، از تعامل وزارت علوم با این دانشگاه در زمینه‌های مختلف و همکاری‌های شایسته دانشگاه ارومیه در زمینه هیأت ممیزه تقدیر به عمل آورد و افزود: تبدیل وضعیت و ارتقای رتبه علمی اعضای هیأت علمی باید در اسرع وقت انجام شود تا این افراد بتوانند به نحو مطلوب از حقوق و مزایای مربوط بهره‌مند شوند.


وی موفقیت‌های مرکز رشد و دیگر واحدهای دانشگاه و کسب رتبه‌های فرهنگی در سطح کشور و استان و همچنین در دست ساخت بودن 35 هزار مترمربع برای فضاهای آموزشی و کمک آموزشی و اختصاص 5 هزار متر مربع برای پارک علم و فناوری را از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه دانشگاه محقق اردبیلی عنوان کرد.


گفتنی است این دانشگاه پیش از این، هیأت ممیزه نداشته و امور مربوط به تبدیل وضعیت ارتقای مرتبه علمی اعضای هیأت علمی دانشگاه در هیأت ممیزه منطقه شمالغرب کشور به مرکزیت دانشگاه ارومیه انجام می‌شد.

کلمات کلیدی: دانشگاه محقق اردبیلی، هیأت ممیزه مستقل، هیأت ممیزه دانشگاه محقق اردبیلی

آمار بازدید: 299 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image