ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اضافه شدن 25 هزار متر مربع به فضای علمی دانشگاه محقق اردبیلی (21 آبان 91)

اضافه شدن 25 هزار متر مربع به فضای علمی دانشگاه محقق اردبیلی (21 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در سه سال اخیر 25 هزار متر مربع به مجموع فضاهای علمی و آموزشی این دانشگاه افزوده شده است.


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، مسعود گنجی در جلسه ایجاد هیئت ممیزه مستقل دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: در سال‌های اخیر در این دانشگاه از نظر سازندگی کارهای چشمگیری انجام شده و تعامل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با این دانشگاه در زمینه‌های مختلف و همکاری‌های شایسته دانشگاه ارومیه در زمینه هیئت ممیزه قابل تقدیر است.

وی اظهار امیدواری کرد تبدیل وضعیت و ارتقای رتبه علمی اعضای هیئت علمی در اسرع وقت انجام شود تا این افراد بتوانند به نحو مطلوب از حقوق و مزایای مربوط بهره‌مند شوند.

این مسئول موفقیت‌های مرکز رشد و دیگر واحدهای دانشگاه، کسب رتبه‌های فرهنگی در سطح کشور و استان و همچنین در دست ساخت بودن 35 هزار متر مربع برای فضاهای آموزشی و کمک آموزشی و اختصاص 5 هزار متر مربع برای پارک علم و فناوری را از جمله فعالیت‌های مهم این دانشگاه ذکر کرد.

دانشگاه محقق اردبیلی پیش از این هیئت ممیزه نداشته و امور مربوط به تبدیل وضع ارتقای مرتبه علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه در هیئت ممیزه منطقه شمال غرب کشور به مرکزیت دانشگاه ارومیه انجام می‌شد.

کلمات کلیدی: دانشگاه محقق اردبیلی، فضای علمی دانشگاه محقق اردبیلی، وسعت فضای علمی دانشگاه محقق اردبیلی، پیشرفت های دانشگاه محقق اردبیلی

آمار بازدید: 423 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image