ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری نشست تبیین رسالت‌های دانشجویی در دانشگاه قم (12 آبان 91)

برگزاری نشست تبیین رسالت‌های دانشجویی در دانشگاه قم (12 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر: نشست تبیین رسالت‌های دانشجویی با حضور جمعی از مسئولان و دانشجویان و وزیر بهداشت دولت نهم در دانشگاه قم برگزار شد.


به گزارش خبرنگار مهر، در نشست تبیین رسالت های دانشجویی که بعد از ظهر چهارشنبه در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، کامران باقری لنکرانی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های قم و جمعی از دانشجویان این استان برگزار شد.

وزیر بهداشت دولت نهم و سخنگوی کنونی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پاسخ به این سئوال که در حال حاضر تا چه حد کرسی های آزادی اندیشی در دانشگاه ها وجود دارد، گفت: متاسفانه نسبت به رهنمودهای رهبری کم کاری جدی شده است.

وی ادامه داد: بنده اعتقاد دارم وظیفه شرعی ما اطاعت از ایشان است، واقعیت دیگر این است که ایشان بزرگترین کارشناس حکومتی کشور هستند و راه حل ایشان برای کاهش مشکلات فرهنگی دانشگاه ها که همین مبحث برگزاری کرسی های آزادی اندیشی است باید در تمام دوره ها و نه فقط در زمان هایی خاص مانند انتخابات جریان داشته باشد.

باقری لنکرانی در زمینه تفکیک جنسیتی دانشگاه ها گفت: تلفیق جنسیتی ضرورت آموزش عالی نیست و تحقیقاتی هم نشان داده که وقتی کلاس ها تک جنسیتی برگزار می شود بهره وری آموزشی بیشتری حاصل می شود.

وی در این زمینه افزود: اما این تصور که اجرای طرح تک جنسیتی راه حل تمامی مشکلات دانشگاه ها است اشتباه است و اگر چنین تصوری ایجاد شود در واقع نوعی پاک کردن و تغییر صورت مسئله است.

سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به اینکه آیا بر اساس شنیده ها در این جبهه اختلاف و طیف بندی طیفی وجود دارد، گفت: ما در جبهه پایداری دارای یک شورای فقهی با حضور دو تن از فقهای شناخته شده هستیم و همین امر نفی کننده ایجاد هرگونه اختلاف در این جبهه است.

کلمات کلیدی: نشست تبیین رسالت‌های دانشجویی، رسالت‌های دانشجویی، دانشگاه قم، تالار شیخ مفید دانشگاه قم، دانشجویان دانشگاه قم

آمار بازدید: 369 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image