ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اطلس همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه تهران تهیه شد (3 آبان 91)

اطلس همکاری‌های بین‌المللی دانشگاه تهران تهیه شد (3 آبان 91)

رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه باید بحث استاد محوری را به عنوان یکی از برنامه‌های جدی دانشگاه مدنظر قرار دهیم، گفت: بر این اساس باید در بحث پذیرش دانشجو در دانشگاه تهران به روش استادمحوری برنامه‌ریزی داشته باشیم.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر فرهاد رهبر امروز در سومین نشست هم‌اندیشی بین‌المللی شدن دانشگاه تهران، با بیان اینکه بین‌المللی شدن دانشگاه، هدف نهایی و غایی نیست، تصریح کرد: بلکه باید بین‌المللی شدن در راستای اهداف کلان نظام تعریف و برنامه‌ریزی شود که این موضوع نیازمند یک برنامه‌ریزی جدی است.


وی عنوان کرد: در شرایط فعلی که حلقه‌های محاصره‌ شده علیه جمهوری اسلامی ایران از طرف نظام استکبار تنگ‌تر می‌شود، موضوع بین‌المللی شدن دانشگاه یک فرصتی برای جمهوری اسلامی فراهم می‌کند تا در حلقه این محاصره، شکاف برون رفتی را در راستای حل مشکلات نظام ایجاد کند.


رییس دانشگاه تهران در بحث بین‌المللی شدن دانشگاه با تاکید بر اینکه بین‌المللی شدن را صرفا در جذب دانشجو نباید دانست، گفت: بلکه ایندکس شدن مجلات دانشگاه در نمایه‌های بین‌المللی، انجام پروژه‌های مشترک، انجام همایش‌های مشترک و ... از دیگر روش‌هایی است که باید به آن توجه جدی صورت گیرد.


رهبر با اشاره به بحث پذیرش دانشجویان خارجی، گفت: ظرفیت‌های ایرانی را نباید با ظرفیت دانشجویان خارجی جمع ببندیم، بلکه باید ظرفیت جدید برای دانشجویان خارجی ایجاد کنیم.


وی همچنین از فراهم شدن اطلس همکاری‌های دانشگاه تهران با دانشگاه‌های بین‌المللی خبر داد و گفت: این اطلس یک مقدمه و ابزار برنامه‌ریزی برای این است که بتوانیم ماموریت‌ها و وظایف و اختیارات دانشگاه‌ را تا سطح گروه و استاد تعریف کنیم.

کلمات کلیدی: اطلس همکاری‌های بین‌المللی، دانشگاه تهران، همکاری بین المللی دانشگاه تهران، برنامه‌های دانشگاه تهران، پذیرش دانشجو در دانشگاه تهران، روش استادمحوری پذیرش دانشجو

آمار بازدید: 285 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image