ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی از طریق استانداری‌ها (27 مهر 91)

اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی از طریق استانداری‌ها (27 مهر 91)

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهوری با اشاره به این‌که طی یک ماه آینده کارهای مربوط به مجوزهای استخدامی که توسط معاونت رییس جمهوری داده شده انجام می‌شود، تصریح‌کرد: معاونت جدید معتقد است که در گام اول باید سقف پست های سازمانی دستگاه های اجرایی را تثبیت کنیم.




عبدالعلی تاجی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به این‌که در مورد استخدام‌های سال جاری با معاونان منابع انسانی استانداری‌ها با حضور معاون رییس جمهوری جلسه‌ ای برگزار شد، اظهار کرد:استانداری‌ها به پنج کارگروه منطقه‌ای تقسیم شدند و بنا شد که این کارگروه ها مهم‌ترین مشکلات را به صورت فهرست اعلام کنند.



وی با بیان این که مهم‌ترین مشکلات کارگروه‌ها مربوط به سهمیه‌های استخدامی است که در زمان معاونت قبلی تعیین شده بود، گفت: اجرای بند (ج) ماده 24 قانون مدیریت خدمات کشوری و همچنین ماده 51 قانون برنامه پنجم توسعه و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی که از تهران به دیگر استان‌ها و یا از مراکز استان‌ها به شهرستان‌ها منتقل می‌شوند نیز در این جلسه مطرح شد.



معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهوری در ادامه با بیان این‌که در زمان معاونت قبلی بنا به دستور رییس جمهوری مجوزهای خاصی به استان ها داده شده بود تا با استفاده از ظرفیت ماده 57 قانون برنامه پنجم استخدام را انجام دهند،اضافه کرد: به موجب ماده 29 قانون مدیریت خدمات کشوری دستگاه ها مکلف شدند ساختارشان را اصلاح کنند و از سوی دیگر احکامی در قانون برنامه داریم که بر اساس آن دستگاه‌های اجرایی مکلفند سالانه دو درصد از نیروی انسانی را نسبت به سال قبل کاهش دهند بنابراین بنا شده استان‌ها با رعایت این مسائل ابتدا ساختارشان را به تصویب کمیسیون اجتماعی و سپس دولت برسانند تا سقف پست ها تعیین شود.



وی با اشاره به این که در مورد سهمیه‌های استخدامی یا آزمون برگزار شده و یا قرار است که آزمون برگزار شود، خاطرنشان کرد:اولویت با اعلام نتایج آزمون‌های برگزار شده از طریق استانداری ها است.

کلمات کلیدی: نتایج آزمون‌های استخدامی، نحوه اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی، چگونگی اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی، آزمون استخدامی استانداری ها، استخدامی شهرداری، سهمیه‌های استخدامی

آمار بازدید: 1208 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image