ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار رقابت 17990 نفر در آزمون استخدامی شهرداری‌های آذربایجان غربی (25 مهر 91)

رقابت 17990 نفر در آزمون استخدامی شهرداری‌های آذربایجان غربی (25 مهر 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری مهر: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از رقابت 17 هزار و 990 نفر برای کسب 665 کرسی آزمون استخدامی شهرداری های استان در روز جمعه 28 مهرماه خبر داد.


به گزارش خبرنگار مهر، جواد محمودی صبح سه شنبه در جلسه کمیته برگزاری آزمون استخدامی شهرداریهای آذربایجان غربی با بیان اینکه این آزمون گام بسیار مهمی در ارتقا توان علمی و اجرایی شهرداربها برگزار می شود، افزود: در این آزمون 13 هزار و 352 مرد و 4 هزار و 638 زن به رقابت می پردازند.

وی با بیان اینکه از این تعداد پس از کسب نمره قبولی و طی مراحل گزینش 665 نفر در حوزه های عمرانی، برنامه ریزی، خدماتی، اداری و آتش نشانی در شهرداری های استان استخدام می شوند، اظهار داشت: این آزمون به طور همزمان با 13 استان دیگر در آذربایجان غربی نیز برگزار می شود.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی عنوان کرد: ثبت نام کنندگان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می توانند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و کارت اینترنتی را دریافت کنند.

محمودی اضافه کرد: این آزمون در 2 نوبت صبح و بعد ازظهر به ترتیب راس ساعت 8:00 صبح و 14:30 روز جمعه 28 مهرماه در 5 حوزه شامل سایت مرکزی، سما و شماره 3 دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه، ساختمان مرکزی دانشگاه پیام نور و دانشگاه سراسری سایت نازلو ارومیه برگزار می شود.

وی عنوان کرد: از روز سه شنبه گروهی از کارشناسان و مسئولان کمیته برگزاری آزمون در ساختمان شماره 3 استانداری به نشانی ارومیه، فلکه جهاد، خیابان مدیریت، ساختمان شماره 3 استانداری مستقر می شوند و داوطلبان می توانند برای رفع نواقص کارت یا دریافت کارت اینترنتی به این محل مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون پیش بینی شده، اظهار داشت: به منظور تضمین سلامت آزمون مراحل طراحی سوالات و برگزاری آزمون به سازمان سنجش واگذار شده و در زمان برگزای آزمون نیز نظارت های دقیق از سوی اکیپ های نظارتی اعمال می شود.

کلمات کلیدی:آزمون استخدامی شهرداری، استخدام شهرداری، استخدامی شهرداری‌های آذربایجان غربی، آزمون استخدامی شهرداری ها، کارت ورود به جلسه آزمون استخدام شهرداری

آمار بازدید: 1269 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
آسيه نظرلو شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۷

نتايج رازوداعلام كنيد