ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اعلام زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شهرداریها (24 مهر 91)

اعلام زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شهرداریها (24 مهر 91)

این آزمون علاوه بر گلستان به طور همزمان در هفت استان دیگر شامل آذربایجان غربی، سمنان،قم، كردستان، كرمان، مركزی و البرز (صرفاً سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری كرج) به طور متمرکز برگزار خواهد شد.


معاون امور عمرانی استاندارو رئیس كمیته برگزاری آزمون استخدامی شهرداریهای استان گلستان از برگزاری آزمون استخدامی شهرداری های استان در صبح و بعدازظهر روز جمعه 28 مهر ماه از سوی سازمان سنجش آموزش كشور و با همكاری استانداری خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، عبدالرضا دادبود اعلام کرد: این آزمون علاوه بر گلستان به طور همزمان در هفت استان دیگر شامل آذربایجان غربی، سمنان،قم، كردستان، كرمان، مركزی و البرز (صرفاً سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری كرج) به طور متمرکز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه آزمون استخدامی 23 شهرداری استان گلستان به طور متمرکز در دو شهر گرگان و گنبدکاووس برگزار خواهد شد گفت: تعداد 8830 نفر در این آزمون شرکت کرده اند که 2911 نفر زن و 5919 نفر مرد می باشند.

رئیس كمیته برگزاری آزمون استخدامی شهرداریهای استان اضافه کرد: متقاضیان می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از روز سه شنبه مورخه 25/7/91 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند.

دادبود همچنین با اشاره به اینکه 26 و 27 مهرماه (روزهای چهارشنبه و پنج شنبه) نیز جهت رفع نقص های احتمالی کارت داوطلبین در نظر گرفته شده است اظهار داشت: برای 12 شهر شرق استان (خان ببین تا مراوه تپه) آزمون در محل دانشگاه آزاداسلامی واحد گنبدکاووس و 11 شهر غرب دیگر(نوکنده تا علی آبادکتول) در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان، دانشکده فنی شهید چمران و فرهنگیان گرگان واقع در جنب کانون طاها برگزار خواهد شد.

وی در خاتمه تاکید کرد: در این آزمون بیشتر نیروها در بخش‌های عمرانی و شهرسازی، خدمات شهری، برنامه ریزی و اداری-مالی،آتش‌نشانی،کشاورزی، انفورماتیک، فرهنگی آموزشی و.... در شهرداری ها جذب میشوند وبرگزاری این آزمون اقدام مهمی در زمینه برقراری عدالت و ورود نیروهای كارآمد و متخصص در شهرداری ها محسوب می شود.

کلمات کلیدی: آزمون استخدامی شهرداریها، کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شهرداریها، استخدام شهرداری، استخدامی شهرداری سال 91، استخدام دولتی 91

آمار بازدید: 1755 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
راضیه دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱

کاشکی میگفتین برادیدن همه اطلاعیه ها کجا بایدبریم.../مطلبه هم عااااالی بود-مرسی