ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه زمان آغاز المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ آزاد (24 مهر 91)

زمان آغاز المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ آزاد (24 مهر 91)

مسئول تربیت بدنی منطقه یازده دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با آمادگی کامل در المپیاد ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور شرکت می‌کنیم.


مسعود حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، اظهار داشت: المپیاد ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های آزاد سراسر کشور از 30 مهر تا 15 آبان در نجف آباد اصفهان برگزار می‌شود و در این رقابت‌ها از هر منطقه در هر رشته ورزشی یک تیم حضور خواهد داشت.

وی افزود: منطقه یازده دانشگاه آزاد اسلامی نیز که متشکل از مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد استانهای کرمانشاه، کردستان و ایلام است، در این رقابت‌ها در 15 رشته ورزشی شرکت خواهد کرد.

به گفته حیدریان تیم‌های منطقه یازده در رشته‌های والیبال، بسکتبال، فوتسال، بدمینتون، کاراته، تکواندو، تنیس روی میز و کشتی آزاد و فرنگی در بخش پسران و رشته‌های کاراته، بدمینتون، تنیس روی میز، فوتسال، بسکتبال و والیبال در بخش دختران در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

حیدریان افزود: سعی کرده‌ایم بهترین نفرات منطقه گزینش شده و در قالب این تیم‌های ورزشی به رقابت‌ها اعزام شوند.

وی با اشاره به آمادگی بالای ورزشکاران منطقه یازده، گفت: منطقه یازده همواره جزو مناطق مقتدر رقابت‌ها بوده است و در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی، تکواندو، کاراته، بدمینتون، فوتسال و تنیس روی میز حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

کلمات کلیدی: المپیاد ورزشی دانشجویان، دانشگاه آزاد، المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد، المپیاد ورزشی دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 724 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image