ارتباط مستقیم با 30594 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد گزارش اولیه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش ارائه می‌شود

گزارش اولیه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش ارائه می‌شود

در جلسه روز یکشنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات گزارش اولیه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در روز یکشنبه 24 فروردین عبارت است از ارائه گزارش اولیه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد و دعوت از رئیس این دانشگاه جهت ارائه برنامه‌های سال جدید.

بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده 5 قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش، بررسی طرح اصلاح برخی از قوانین در راستای حمایت از تولید ملی و بازدید کارگروه آموزش عالی و آموزش پزشکی از مراکز دانشگاهی دیگر دستور کار این کمیسیون در روز یکشنبه خواهد بود.

همچنین بازدید کارگروه آموزش عالی و آموزش پزشکی از مراکز دانشگاهی و جلسه کارگروه‌های آموزش و پرورش، تحقیقات و فناوری، علوم انسانی و اسلامی ‌شدن دانشگاه‌ها، آموزش‌های مهارتی و آموزش عالی و آموزش پزشکی در مورد اولویت‌های کاری سال جدید و ادامه مباحث مرتبط با اقتصاد مقاومتی و جمع‌بندی در این مورد در روز دوشنبه 25 فروردین در دستور کار کار کمیسیون قرار دارد.

دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات در روز سه‌شنبه 26 فروردین نیز شامل دعوت از رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جهت پاسخگویی به سؤالات حسین فتاحی، نماینده شهر بابک، علی ایرانپور نماینده مبارکه و ناصری عاشوری نماینده فومن خواهد بود.

علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش نیز جهت پاسخ‌گویی به پرسش‌های ایرج ندیمی نماینده لاهیجان، شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان، سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان و امیر خجسته نماینده همدان در کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور خواهد یافت.

آمار بازدید: 186 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image