ارتباط مستقیم با 30453 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی ایران مدرس
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد مجموعه مقررات دانشگاه آزاد تصویب شد

مجموعه مقررات دانشگاه آزاد تصویب شد

در سیزدهمین جلسه شورای راهبردی امور حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر حمید میرزاده مجموعه مقررات حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب نهایی رسید.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، سیزدهمین جلسه شورای راهبردی امور حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر علی رضا مصدق، مدیرکل دفتر حقوقی این دانشگاه به همراه اکثریت اعضای شورا تشکیل شد.



دکتر مصدق در تشریح موضوعات این جلسه و مذاکرات انجام شده طی آن، گفت: در ابتدای جلسه شورای راهبردی امور حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی، برخی از مسائل حقوقی دانشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.



وی افزود: همچنین در این جلسه گزارشی از اجرای پنج مجموعه مصوب شورا در حوزه‌های دانشجویی، بین الملل، پزشکی، ورزشی و عمرانی ارائه شد و استقبال معاونان و واحدهای دانشگاهی از مقررات مدون مذکور نیز به سمع و نظر حضار جلسه رسید.



مدیرکل دفتر حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه پیشنهادهایی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه انجام پاره‌ای از اصلاحات شکلی در تدوین مجموعه مقررات دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد، گفت: در این راستا مقرر گردید سلسله مواد مجموع مقررات دانشگاه به صورت یک پارچه و منطم تنظیم شود.



وی تصریح کرد: در ادامه این نشست مجموعه مقررات حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی با حضور نماینده تام الاختیار این معاونت بررسی و مجموعه مقررات به تصویب نهایی رسید.



مصدق اظهار داشت: همچنین مقرر گردید مجموعه مقررات حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی در سایت دفتر حقوقی به نشانی legal.iau.ir قرار گیرد تا با اطلاع رسانی معاونت فرهنگی مورد بهره برداری قرار گیرد.

آمار بازدید: 197 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image