ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش پذيرش دانشجو در 7 رشته مرحله تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد لرستان (15 مهر 91)

پذيرش دانشجو در 7 رشته مرحله تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد لرستان (15 مهر 91)

سرپرست معاونت آموزشی و دانشجویی پردیس تحصیلات تکمیلی علوم و تحقیقات لرستان از پذیرش دانشجو در هفت رشته تحصیلی در مرحله تکمیل ظرفیت خبر داد.



به گزارش سرويس دانشگاهي خبرگزاري دانشجويان ايران(ایسنا) منطقه لرستان، رضا فلاح نژاد با اشاره به روند پذیرش دانشجو در واحد علوم و تحقیقات لرستان در مرحله تکمیل ظرفیت، اظهار کرد: با توجه به اینکه امکان انتخاب رشته مجدد برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد فراهم شده، علاقمندان می‌توانستند در این مرحله اقدام به انتخاب رشته‌های علوم و تحقیقات لرستان کنند.


وي یادآور شد: پردیس تحصیلات تکمیلی علوم و تحقیقات لرستان در مرحله تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های حسابداری، مدیریت آموزشی، مهندسی نرم افزار کامپیوتر، مهندسی معماری، فقه و مبانی حقوق اسلامی، حقوق جزا و جرم شناسی و حقوق خصوصی اقدام به پذیرش دانشجو کرد.


وی با بیان اینکه نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد حداکثر تا نیمه مهر ماه اعلام خواهد شد، بیان داشت: پذیرش دانشجویان در پردیس علوم و تحقیقات لرستان در مرحله تكميل ظرفيت حدود 35 نفر برای هر رشته است.


فلاح نژاد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه این واحد دانشگاهی با پیگیری‌های هیات رئیسه دانشگاه آزاد خرم آباد در مهر ماه سال 90 فعالیت خود را آغاز کرد، بیان کرد: در حال حاضر بیش از 300 دانشجو در 7 رشته در پردیس تحصیلات تکمیلی علوم و تحقیقات لرستان مشغول به تحصیل هستند.

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد لرستان، تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد لرستان، دانشگاه آزاد، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، پردیس تحصیلات تکمیلی علوم و تحقیقات لرستان

آمار بازدید: 2153 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image