ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد ایجاد 200 شرکت دانش‌بنیان در واحدهای دانشگاه آزاد (15 شهریور 92)

ایجاد 200 شرکت دانش‌بنیان در واحدهای دانشگاه آزاد (15 شهریور 92)

مدیرکل طرح، برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی از ایجاد 200 شرکت دانش‌بنیان در واحدهای دانشگاه آزاد تا پایان سال 92 خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، حسین بدیعی با اشاره به اهداف و برنامه‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین رویکردها و برنامه‌های حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، ایجاد شرکت‌های دانش بنیان و راه‌اندازی مراکز رشد است.

وی افزود: طبق تعهدی که در سال 92 باید محقق شود؛ قرار است تا پایان امسال 200 شرکت دانش‌بنیان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور تأسیس و راه‌اندازی شود.

مدیرکل طرح، برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: البته این تعهد با ایجاد زیرساخت‌های لازم محقق می‌شود که مطمئنا با انجام این تعهد ضمن درآمدزایی، واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی را تا حدودی از وابستگی به شهریه دانشجویان رها می‌کند.

بدیعی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از نظر تأسیس شرکت‌های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی به خصوص در زمینه روباتیک به صورت یک برند در کشور مطرح است و ما هر وقت می‌خواهیم برای واحدهای دیگر از موفقیت‌های یک واحد دانشگاهی مثالی بزنیم؛ همیشه واحد قزوین را به عنوان یک الگو مطرح می‌کنیم.

وی در ادامه بحث‌های آموزشی، به‌روزرسانی برنامه‌ها و رویکردهای معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی را بسیار با اهمیت دانست و یادآور شد: در همین زمینه برای آموزش مستمر کارکنان برای ارتقای سطح دانش و به‌روز شدن آن‌ها کارگاه‌های آموزشی را در دستور کار قرار دادیم.

مدیرکل طرح، برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در همین راستا گردهمایی با حضور رؤسا و مدیران طرح و برنامه مناطق 12 و 24 که شامل واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و قزوین است را به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به خوبی برگزار کردیم.

بدیعی ادامه داد: در این گردهمایی بودجه‌های پژوهشی دانشگاه، نحوه کدینگ حسابداری اعتبارات تحقیقاتی، نرم‌افزارهای مورد نیاز و دستورالعمل‌های مربوطه سازمان مرکزی آموزش داده شد.

کلمات کلیدی: شرکت دانش‌بنیان، واحدهای دانشگاه آزاد، برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی، روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، اهداف و برنامه‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی

آمار بازدید: 298 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image