ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اراک قهرمان مسابقات فوتسال دانشگاه‌های آزاد شد

دانشگاه آزاد اراک قهرمان مسابقات فوتسال دانشگاه‌های آزاد شد

تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی اراک قهرمان مسابقات فوتسال دانشگاه‌های آزاد استان مرکزی شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، اولین دوره مسابقات فوتسال دانشگاه‌های استان مرکزی پس از تغییر مناطق دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی ساوه برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی اراک با غلبه بر حریفان خود موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

سرمربی تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی اراک در حاشیه برنامه پایانی این دوره از مسابقات در گفت‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: استان مرکزی یکی از مناطق فوتسال خیز کشور است و دانشگاه آزاد اسلامی اراک در دوره‌های قبلی المپیادهای کشوری فوتسال سابقه قهرمانی را نیز در کارنامه خود دارد.

محمد رجائیان افزود: خوشبختانه در دوره جدید مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی دکتر دادکان در راس هرم فعالیت‌های ورزشی قرار گرفته و بدون شک با توجه به تخصص و دانش وی در حوزه فوتبال ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی احیا خواهد شد.

وی با اشاره به این نکته که اواخر بهمن ماه سال جاری المپیاد کشوری مسابقات فوتسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار می‌شود، گفت: در سال‌های نه چندان دور دانشگاه آزاد اسلامی پرچمدار ورزش کشور در مسابقات مختلف بود و یکی از دلایل موفقیت این دانشگاه در جذب دانشجو و تربیت نیروهای متخصص و کار بلد در همه حوزه‌ها همین رویکرد موفق در فعالیت‌های فوق برنامه بود که امیدوارم در دوره جدید نیز تکرار شود.

تیم فوتسال واحد اراک به سرمربیگری محمد رجائیان و سرپرستی ایرج صالحی و بازیکنان مجید قاسمی، امیر معروفی، جواد رجبی، فرزاد مهری، کیان غفاری، پیام مبارکی، محسن فتاحی، محمد عرب، مهدی مقدسی، محمد امیدی، محمد اشرفی و سبحان رسولی در این مسابقات شرکت کرده بود.

آمار بازدید: 404 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image