ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی روند استعداد یابی دانش‌ آموزان فوتسالیست تغییر کرد (دی 90)

روند استعداد یابی دانش‌ آموزان فوتسالیست تغییر کرد (دی 90)

روند استعداد یابی دانش‌ آموزان فوتسالیست تغییر کرد/ انتخاب بهترین‌ ها از لیگ

عیان نیوز : رییس انجمن فوتسال دانش‌ آموزان پسر گفت : بازیکنان تیم ملی فوتسال دانش‌ آموزی ایران برای اعزام به مسابقات جهانی ترکیه از میان استعدادهای شناسایی شده در لیگ‌ های فوتسال دانش‌ آموزی انتخاب می‌ شوند .
حسین شمس، رئیس انجمن فوتسال دانش‌ آموزان پسر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به تشکیل لیگ فوتسال دانش‌ آموزی، استعدادیابی را از برنامه‌ های اصلی انجمن فوتسال آموزش و پرورش دانست و اظهار داشت: با آغاز رقابت‌ های لیگ برتر، دسته یک و دسته دو فوتسال دانش‌ آموزی، استعدادیاب‌ های خود را به استان‌ ها اعزام می‌ کنیم.
وی با بیان اینکه وظیفه این استعدادیاب‌ ها، معرفی فوتسالیست‌ های برتر از میان دانش‌ آموزان به انجمن فوتسال آموزش و پرورش خواهد بود، گفت: در گذشته با برگزاری مسابقات کشوری، استعدادهای دانش‌ آموزان فوتسال شناسایی می‌ شدند اما با برگزاری رقابت‌ های لیگ، استعدادها از میان دانش‌ آموزان حاضر در لیگ برتر، لیگ دسته یک و لیگ دسته دو انتخاب خواهند شد.
شمس از اعزام تیم ملی فوتسال دانش‌ آموزی ایران برای نخستین بار در تاریخ آموزش و پرورش به مسابقات جهانی در سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: برای نخستین بار تیم ملی فوتسال دانش‌ آموزی ایران در فروردین ماه سال آینده به مسابقات جهانی آنتالیا ترکیه اعزام خواهد شد.
وی ادامه داد: با شناسایی استعدادها از میان دانش‌ آموزان حاضر در مسابقات فوتسال لیگ برتر، دسته یک و دسته دو، بلافاصله آنها را به اردوی تیم ملی فوتسال دانش‌ آموزی دعوت می‌ کنیم و با برنامه‌ ریزی‌ های صورت گرفته، به مسابقات جهانی ترکیه اعزام می‌ کنیم.
رئیس انجمن فوتسال دانش‌ آموزان پسر تصریح کرد: مسابقات فوتبال دانش‌ آموزی آسیا در آبان ماه سال آینده به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد که امیدواریم در این ۲ رشته ورزشی پرطرفدار، دانش‌ آموزان با قدرت در زمین مسابقه حاضر شوند و با موفقیت و سربلندی رقابت‌ های آسیایی و جهانی را پشت سربگذارند.

آمار بازدید: 769 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image