ارتباط مستقیم با 30621 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور اخبار جدید استخدام مدرس و معلم کنکور در سال 98

اخبار جدید استخدام مدرس و معلم کنکور در سال 98

اگر در جستجوی اخبار جدید استخدام مدرس و معلم کنکور در سال 98 هستید ادامه این مطلب را بخوانید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خبرهای استخدامی مدرسین کنکور به پایین همین مطلب مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: چگونه معلم کنکور شویم

در حقیقت در این بخش قصد نداریم آگهی استخدامی ای را ارائه کنیم ولی در عوض راهکار خوبی را برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کنکور و جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از آن ارائه می کنیم. اگر در جستجوی اخبار جدید استخدام و جذب معلم کنکور در سال 98 هستید چرا به فکر جذب شاگرد به صورت مستقیم نیستید؟ ممکن است در ابتدای کار جستجوی آگهی های استخدامی در زمینه تدریس خصوصی کنکور به نسبت اینکه خودتان بخواهید شاگرد جذب کنید سخت تر به نظر برسد ولی اگر این راهکار را انتخاب نمائید مطمئنا در نهایت به درآمدهای بالاتری خواهید رسید. وقتی می خواهید در یک آموزشگاه یا موسسه کنکور استخدام شوید و شاگرد جذب کنید در حقیقت مهمترین بخش کار را به آموزشگاه واگذار می کنید و در نتیجه قیمت کلاس ها هم توسط آموزشگاه مشخص می شود و هر جلسه هم باید درصدی به آموزشگاه پرداخت نمائید. توصیه می شود در سال 98 به جای اینکه بخواهید جایی استخدام شوید خودتان برای جذب شاگرد دست به کار شوید و روش های مختلف را امتحان نمائید. در شروع کار ممکن است کم جواب بگیرید ولی آینده روشن تری دارد.

مطالعه مقاله
چگونه مدرس کنکور شویم هم مفید است. - فیلم آموزشی - نحوه شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کنکور

برای اینکه بتوانید به عنوان مدرس و معلم کنکور در سال 98 فعالیت داشته باشید و اگر در جستجوی اخبار استخدامی برای این هدف هستید، راهکار خوبی که وجود دارد این است که در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. ثبت تبلیغ در ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسب آگهی خودتان را ویژه کنید. با ثبت مشخصات خودتان رد همین سایت ایران مدرس متقاضیان کلاس کنکور از کل ایران شمار ا خواهند دید و با شما برای برگزاری کلاس تماس خواهند گرفت. برای مشاهده لیست مدرسین کنکور ثبت نامی در ایران مدرس بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید. باز هم توصیه می شود که جستجوی بیشتر خبرهای استخدام مدرس و معلم کنکور در سال 98 را کنار بگذارید و خودتان با درج تبلیغ در این سایت و یا با روش های دیگر به جذب شاگرد بپردازید. می توانید برای خودتان سایت و وبلاگی هم بزنید. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور می خواهید فعالیت داشته باشید درج تبلیغ در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم گزینه خوبی است. با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کنکور می توانید به درآمدهای بالا برسید. البته اگر درست عمل کنید و خوب درس بدهید و شاگردهای خودتان را به موفقیت برسانید.

مطالعه کنید:
درامد معلمان کنکور و درآمد دبیر و مدرس کنکوری

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 1050 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image