ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی ایران مدرس
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس مقاله کنکور چگونه معلم کنکور شویم

چگونه معلم کنکور شویم

به اشتراک گذاری

در این مقاله در رابطه با پاسخ به سوال (چگونه معلم کنکور شویم) و در رابطه با اینکه چگونه فعالیت خودتان در زمینه تدریس خصوصی کنکور را شروع کنید و یا گسترش دهید مطالبی ارائه شده است.

پیشنهاد ویژه ایران مدرس: درامد معلمان کنکور و درآمد دبیر و مدرس کنکوری

برای اینکه معلم کنکور شوید و در زمینه تدریس خصوصی یا گروهی کنکور و مشاوره کنکور و ... فعالیت داشته باشید در مرحله اول باید ویژگی های لازم را در خودتان ایجاد کنید و مهارت هایی که لازم دارید را کسب نمائید. البته باز هم قبل از این مرحله یک مرحله پایه ای تر و اساسی تر هم وجود دارد. برای اینکه معلم کنکور شوید به صورت کلی باید به فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش علاقه داشته باشید. فقط به خاطر اینکه معلم های کنکور درآمد بالایی دارند سراغ این کار نیائید. اگر به تدریس و آموزش و فعالیت های آموزشی علاقه دارید به سرعت پیشرفت می کنید. اما اگر فقط به خاطر کسب درآمد بالا سراغ این کار بیائید در نهایت خسته خواهید شد. نکته دیگر اینکه باز هم از بین دروس کنکوری سعی کنید معلم کنکور درسی شوید که به آن درس علاقه دارید. اگر به درس ریاضی علاقه دارید روی تدریس کنکوری ریاضی متمرکز شوید. اگر از فیزیک خوشتان می آید، تدریس خصوصی فیزیک کنکور را انجام دهید. چنانچه به شیمی، عربی، ادبیات، زیست، زبان انگلیسی و یا هر درس دیگری علاقه دارید حتما همان درس را برای کنکور تدریس کنید. اگر شما به درسی علاقه دارید به احتمال زیاد خودتان هم آن درس را در کنکور خوب زده اید و همین الان هم توانایی زیادی در آن درس دارید.

پیشنهاد می کنیم مقاله
نکات مهم و کلیدی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی را هم بخوانید.

برای تبدیل شدن به یک معلم کنکور موفق، پس در مرحله اول به صورت کلی باید به تدریس و آموزش علاقه داشته باشید و در مرحله بعد درسی را برای فعالیت در این زمینه انتخاب کنید که خودتان به آن درس علاقه داشته باشید. اگر خودتان در کنکور موفق بوده اید و رشته خوبی قبول شده اید که فعالیت در زمینه تدریس دروس کنکوری گزینه خوبی برای شما است. اما اگر خودتان خیلی در کنکور عملکرد خوبی نداشته اید کمی کار سخت تر می شود ولی باز هم فعالیت در این زمینه اگر علاقه زیادی دارید غیر ممکن نیست. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که برای موفق شدن در زمینه آموزش کنکور و دروس کنکوری باید معروف و شناخته شده باشید. باید جزو نفرات اول ایران و یا حداقل شهر و منطقه محل سکونت خودتان باشید و همه شما را بشناسند. برای اینکه این اتفاق بیفتد باید سعی کنید فقط روی یک درس متمرکز شوید و برای آن درس نفر اول باشید. مثلا اگر به تدریس خصوصی شیمی برای کنکور علاقه دارید روی همان درس شیمی متمرکز شوید و بسیار عالی کار کنید. اگر بخواهید چند درس را تدریس کنید نمی توانید برای هر کدام خیلی قوی شوید و برای همه ی دروس در حد متوسط باقی می مانید و در نتیجه درآمد شما هم متوسط خواهد بود. بنابراین، با توجه به مطالب ذکر شده علاقه و تمرکز را به عنوان عوامل موثر برای موفق شدن به عنوان یک معلم کنکور را حتما در نظر داشته باشید.





مطالعه مقاله درآمد بالای 10 میلیون تومان در ماه با تدریس خصوصی ریاضی هم مفید است.


بعد از انتخاب درسی که می خواهید در زمینه آموزش کنکور برای آن درس فعالیت داشته باشید، سعی کنید به صورت صد در صدی بر آن درس مسلط شوید. ابتدا کتاب درسی را خیلی خوب مطالعه کنید و جزوه ای خلاصه از آن تهیه کنید تا حین تدریس به شاگردهای خودتان بدهید. حتی می توانید جزوه را تایپ کنید و بخشی از آن را در همین سایت ایران مدرس قرار دهید تا برای جذب شاگرد تبلیغ کنید. لازم به ذکر است که در همین سایت ایران مدرس بعد از عضویت در سایت می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان در زمینه آموزش کنکور را ثبت نمائید و برای جذب شاگرد تبلیغ کنید. بعد از ثبت نام می توانید نمونه جزوه و یا نمونه فیلم تدریس خودتان را هم قرار دهید. اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور فعالیت دارید، علاوه بر این سایت در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم می توانید تبلیغ خودتان را درج کنید. بعد از اینکه بر درس مسلط شدید و جزوه ای تهیه کردید در مرحله بعد سراغ کتاب های کنکوری و تستی برای آن درس بروید. سعی کنید حداقل تست های کنکور 10 سال قبل را برای آن درس به صورت کامل مورد بررسی قرار دهید و نکات کنکوری آن را استخراج نمائید. اگر می خواهید یک معمل و استاد کنکور موفق باشید باید خودتان در مرحله اول به صورت کامل بر تست ها و نکات کنکوری درس مورد نظرتان مسلط باشید. تست های متداول را مشخص کنید و از همین مطالعه تست ها و نکات کنکوری هم جزوه ای تهیه نمائید.

پیشنهاد می شود مقاله بهترین مدرسین و اساتید تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کنکور را هم بخوانید.

سعی کنید مهمترین نکاتی که برای آن درس وجود دارد را استخراج کنید و به عنوان یک جزوه عالی خلاصه نمائید. باید به روش خودتان کار کنید و کار سایر معام های کنکور را کپی نکنید. اگر درس مورد علاقه خوداتن را انتخاب کرده باشید و در کنکور خودتان آن درس را خوب زده باشید حتما جزوه های خوبی تهیه خواهید کرد. این بخش از کار ممکن است وقت شما را بگیرد ولی به هر حال پایه کار شما است و موفقیت های بعدی شما از همین جا شروع می شود. حین همین مطالعات می توانید تبلیغات خودتان را برای جذب شاگرد هم شروع کنید. می توانید برای خودتان سایت و وبلاگی داشته باشید و یا در شبکه های اجتماعی فعال باشید و ویدیو قرار دهید و جزوه قرار دهید و نکات کنکوری را بیان کنید. روی برندینگ خودتان کار کنید و در سایت های مختلف مانند همین سایت ایران مدرس و یا سایت تدریس ریاضی تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. ممکن است اوایل کار شاگردهای کمی داشته باشید ولی اگر پایه را درست گذاشته باشید و مطالبی که گفته شد را رعایت کنید به سرعت پیشرفت خواهید کرد.

مرتب از خودتان بپرسید که اگر شاگردهای شما بخواهند در کنکور بیشترین درصد را کسب نمایند چه مطالبی را باید بلد باشند. روی دانسته های خودتان و جزوه هایی که دارید و آموزش هایی که می خواهی ارائه دهید کار کنید. به صورت مداوم برنامه ریزی ای که می خواهید به شاگردهای خودتان بدهید را بهبود ببخشید. مثلا اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی کنکور فعالیت داشته باشید هر کتابی که در این زمینه نوشته شده است و هر مطلب و فیلمی که در اینترنت وجود دارد را مطالعه کنید و ببینید. به صورت مداوم بهتر و بهتر شوید و نتایجی که می گیرید را در سایت و وبلاگ خودتان و یا در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. اسم خودتان را روی جزوه ها و فیلم های خودتان قرار دهید و شماره تماس خودتان را هم ثبت کنید. به این ترتیب تماس های شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.





مطالعه مقاله چگونه در تدریس خصوصی کنکور موفق باشیم؟ هم مفید است.

توجه کنید که در ابتدای کار ممکن است تعداد شاگردهای کمی داشته باشید و یا هزینه هر جلسه که به شما پرداخت می شود ممکن است خیلی زیاد نباشد. ولی اگر روی خودتان کار کنید و معلومات خودتان را بالاتر و بالاتر ببرید و برای خودتان مداوم تبلیغ کنید مطمئنا درآمد شما خیلی عالی خواهد شد. درآمد معلم های کنکور که در کار خودشان موفق هستند خیلی زیاد است و این اتفاق برای شما هم می تواند بیفتد. شما به نسبت اینکه چقدر کار خودتان را خوب انجام می دهید و به نسبت اینکه جایگزین کردن شما چقدر سخت است هزینه دریافت می کنید. اگر در کار خودتان منحصر به فرد شوید آنگاه هزینه کلاس های کنکور را خودتان تعیین خواهید کرد. برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی کنکور راهکارهای زیر مفید است:

- ثبت تبلیغ تدریس خصوصی در همین سایت ایران مدرس www.IranModares.com. در بالای همین صفحه بر روی عضویت در سایت کلیک کنید و بعد از ثبت نام تبلیغات تدریس خودتان را ثبت نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله
سایت پربازدید درج آگهی رایگان تدریس خصوصی کنکور را هم بخوانید.

- اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور فعالیت دارید در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم تبلیغ خودتان را درج کنید.

- از شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام برای تبلیغات خودتان می توانید استفاده کنید. فبلم های آموزشی خودتان را در این شبکه های اجتماعی قرار دهید.

- می توانید در مراحل اولیه کار با آموزشگاههای تدریس خصوصی و موسسات تدریس خصوصی در ارتباط باشید و از طریق آنها هم برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کنکور شاگرد جذب نمائید.

- برای خودتان سایت و وبلاگ داشته باشید. تولید محتوا کنید و شماره خودتان را قرار دهید.

- برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله
20 راهکار برای افزایش تعداد کلاس های تدریس خصوصی را هم بخوانید.





عبارت های کلیدی: چگونه معلم کنکور شویم، نحوه فعالیت در زمینه تدریس خصوصی کنکور و دروس کنکوری، نحوه تبدیل شدن به یک معلم کنکور موفق و پردرآمد، چگونگی کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی دروس کنکوری به عنوان معلم کنکور، نحوه شروع فعالیت در زمینه آموزش دروس کنکوری در تهران و کرج و کل ایران

منبع: ایران مدرس


آمار بازدید: 15571 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image