ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار لزوم تحول در آموزش عمومی قرآن از طریق معلمان

لزوم تحول در آموزش عمومی قرآن از طریق معلمان

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: هر تحولی در حوزه آموزش عمومی قرآن تنها از طریق تحول در آموزش معلمان و دانش آموزان ممکن است.


به گزارش سرویس آموزش و پرورش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کفاش در چهل و دومین جلسه کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کریم که در دفتر وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: رویکرد اصلی کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن کریم بر گسترش و توسعه قرائت صحیح و حفظ قرآن تعیین شده است.

وی با اشاره به اولویت‌بندی فعالیت‌های قرآنی دستگاه‌ها افزود: دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های عضو کمیسیون توسعه آموزش عمومی قرآن باید فعالیت‌ها و برنامه‌هایی فراتر از وظایف ذاتی خود داشته باشند و نیاز است که فعالیت‌های ابتکاری و خلاقانه دستگاه‌ها که فراتر از وظایف ذاتی آنهاست از طرف این کمیسیون در اولویت حمایت قرار گیرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش در حوزه فعالیت‌های قرآنی خاطرنشان کرد: در آموزش و پرورش بیش از یک میلیون معلم مشغول خدمت به کودکان و نوجوانان هستند و اگر قرار است اتفاقی در حوزه آموزش عمومی قرآن کریم رخ دهد باید این تحول از طریق آموزش معلمان و توسعه منابع آموزشی و تربیتی باشد و این تحول و حرکت بزرگ و جهادی نیازمند کمک ویژه به آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه کمیسیون تخصصی توسعه آموزش عمومی قرآن هم به دنبال تحقق این تحول بزرگ است، افزود: امیدواریم با نگاه حمایت و پشتیبانی اعضای کمیسیون این اتفاق و تحول خوب را در حوزه برنامه‌های قرآنی شاهد باشیم.

آمار بازدید: 231 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image