ارتباط مستقیم با 30608 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار 5 خدمت آموزش و پرورش به بازنشستگان

5 خدمت آموزش و پرورش به بازنشستگان

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: 65 درصد بازنشستگان کشور مربوط به آموزش و پرورش است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، احمد صافی در جمع خبرنگاران، افزود: در حال حاضر 730 هزار بازنشسته آموزش و پرورش در کشور داریم و امسال نیز 25 هزار نفر دیگر بازنشسته خواهند شد. 65 درصد بازنشستگان کشور مربوط به وزارت آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اضافه کرد: براساس این سند نیروی انسانی در آموزش و پرورش ساماندهی شدند، محتوای کتاب‎ها نیز به تدریج تغییر خواهد کرد چرا که تغییر مسائل آموزش و پرورش در پایه‎های مختلف به تدریج انجام خواهد شد.

وی همچنین یادآور شد: بناست امسال روی تغییر محتوای کتاب‎های پایه چهارم و هشتم کار شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: لازم نیست هر ساله کتاب‎ها تغییر یابند بلکه باید متناسب با شرایط محیطی و رشد علمی بچه‎ها این تغییرات صورت گیرد.

صافی ادامه داد: در سند تحول بنیادین بندی آمده که در آن اشاره شده در آموزش و پرورش استفاده از دانش و تجربه پیشکسوتان ضروری است و در اتاق فکری که در وزارت آموزش و پرورش تشکیل شده اکثر اعضای عضو پیشکسوتان هستند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: براساس سند تحول بنیادین 5 خدمت به بازنشسته‎ها می‎دهیم که شامل آموزش دادن به آنها، تکریم بازنشستگان، تجلیل از پیشکسوتان تعلیم و تربیت، ایرانگردی آنها و توجه جدی به بیمه تکمیلی این قشر است.

آمار بازدید: 254 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image