ارتباط مستقیم با 30564 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تلاش آموزش و پرورش برای گرفتن مسئولیت صدور مجوز پیش‌دبستانی‌ها از بهزیستی

تلاش آموزش و پرورش برای گرفتن مسئولیت صدور مجوز پیش‌دبستانی‌ها از بهزیستی

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال از نظر کمی به دنبال توسعه دوره پیش‌دبستانی و افزایش آمار تحت پوشش نوآموزان این دوره از طریق گسترش خدمات مراکز غیردولتی پیش‌دبستانی هستیم، گفت: در مناطق خاص از جمله محروم، مرزی و دو زبانه آموزش و پرورش با مدیریتی دولتی و با مشارکت مردم نوآموزان را پوشش خواهد داد.


محمد دیمه‌ور در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: امسال از نظر کیفی نیز به دنبال غنای برنامه‌های آموزشی پیش از دبستان هستیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، بر ضرورت تحقق مدیریت یکپارچه در دوره پیش دبستان براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و اساسنامه دوره پیش دبستان مصوب شورای عالی آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: سعی خواهیم کرد در سطح کشور موسساتی که خدمات آموزش پیش دبستان ارائه می‌کنند، همه از نظر صدور مجوز و همه از نظر تهیه تدوین و ارائه محتوا با مدیریت آموزش و پرورش اداره شوند.

دیمه‌ور افزود: برابر قانون همه این مراکز باید از وزارتخانه مجوز داشته باشند و محتوای آنها باید مورد تایید ما باشد. در تلاش هستیم با همکارانمان در بهزیستی به یک تفاهم و تعامل مشترک دست یابیم و به یک مدل مشترک برای اعمال قانون و بهبود کیفیت خدمات مراکز دست یابیم.

وی با بیان اینکه اکنون مناطق را که ضریب محرومیت بالای 7 دارند را شناسایی و آمار جمعیتی‌شان را استخراج کردیم گفت: در مرحله اول شاید همه این مناطق را نتوانستیم تحت پوشش قرار دهیم اما سعی می‌کنیم تعداد قابل توجهی از نوآموزان این مناطق را از مهرماه امسال در مقطع پیش‌دبستان تحت پوشش ببریم.

دیمه‌ور افزود: اکنون مشغول جمع‌آوری آمار و اطلاعات کامل هستیم.

آمار بازدید: 251 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image