ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مدارس شاهد را به جایگاه اصلی در نظام تعلیم وتربیت می‌رسانیم

مدارس شاهد را به جایگاه اصلی در نظام تعلیم وتربیت می‌رسانیم

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس شاهد را به جایگاه اصلی در نظام تعلیم وتربیت خواهیم رساند.


به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، کفراشی در جلسه کارشناسان و مدیران مدارس شاهد استان با اشاره به این که فعالیتهای دفتر شاهد درسه محور آموزش، ترویج فرهنگ ایثار وشهادت ورسیدگی به امور ایثارگران است، اظهارکرد: توسعه در کیفیت بخشی مدارس شاهد یکی از سیاستهای وزارتخانه است که امیدواریم بتوانیم آن گونه که شایسته است مدارس شاهد را به جایگاه اصلی خود در نظام تعلیم وتربیت برسانیم.

مدیرکل امورشاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، به ارتقا حرفه‌ای نیروی انسانی و اجرای طرح مهارت برای دانش آموزان در مدارس شاهد اشاره و تصریح کرد: تلاش می‌شود تا دانش آموزان شاهد و ایثارگر در کنار دروس نظری، حرفه و مهارت نیز بیاموزند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ایجاد فضای امید و نشاط در مدارس شاهد از سیاستهای دولت تدبیر و امید می باشد که لازم است مدیران مدارس برای دانش آموزان این فضارا ایجاد کنند.

کفراشی اصلاح ساختار مدارس شاهد، دستورالعمل‌ها، نحوه ثبت نام درمدارس شاهد، طرح رتبه بندی مدارس برتر کشور، هوشمند سازی، آموزش خانواده‌ها و بحث مدارس ایثارگران (بزرگسال) را از اولویتهای کار دفترشاهد وایثارگر عنوان کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد از سال آینده ثبت نام دانش آموزان در مدارس شاهد به صورت اینترنتی انجام شود.

مدیرکل امورشاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، افزود: برای ارتقا فعالیت‌های قرآنی مدارس شاهد امسال طرحی به نام «افق شاهد» در مقطع ابتدایی با هماهنگی بنیاد شهید برای خانواده‌های دانش آموزان اجرایی خواهیم کرد.

گفتنی است؛ جلسه کارشناسان و مدیران مدارس شاهد استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان، معاون فرهنگی بنیاد شهید و مدیرکل بنیاد شهید استان برگزارشد.

آمار بازدید: 241 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image