ارتباط مستقیم با 30660 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ازدواج دانشجویی باید برای پیشرفت جوانان فرهنگسازی شود

ازدواج دانشجویی باید برای پیشرفت جوانان فرهنگسازی شود

معاون فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها گفت:ازدواج دانشجویی باید برای پیشرفت جوانان فرهنگسازی شود


به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، حجت‌السلام سید محمد طاهری در نشست خبری جشن ازدواج دانشجویی با اشاره به اینکه ازدواج دانشجویی سه هدف دارد که اهمیت دادن به ازدواج در این دوران یکی از آنهاست گفت:متاسفانه اگر جوانی در دوران دانشجویی ازدواج کند ممکن است مورد سرزنش قرار گیرد که این یک فرهنگ غلط است.

طاهری ادامه داد: به هیچ عنوان تحصیل مانع ازدواج و برعکس نیست، برنامه ازدواج دانشجویی باید برای پیشرفت جوانان فرهنگسازی شود همچنین تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج ضروری است و تبعات منفی ازدواج نابهنگام اثار سویی بر جای می گذارد.

معاون فرهنگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ضمن اشاره به ضرورت ترغیب دانشجویان برای ازدواج اضافه کرد: اگر دانشجو با خیال آسوده زندگی و از طرف خانواده و مسئولان ترغیب شود راه پیشرفت و ترقی او فراهم خواهد گردید.

در ادامه این نشست مهدی غلامی مقدم به تشریع برنامه‌های طرح همسفر تا بهشت پرداخت و گفت: امسال هفتمین سالی که برنامه های همسفر تا بهشت برگزار می شود طی بهمن ماه اولین کاروان از 30 هزار زوج وارد مشهد شدند و تا آخر اردیبهشت ماه 93 در قالب دو شب و سه روزه مهمان ما خواهند بود.

غلامی ادامه داد: در دو سال گذشته 2000 زوج در این طرح شرکت کردند و امسال نیز 2000 هزار زوج دیگر در آن شرکت خواهند کرد.

مدیر اجرایی طرح همسفر تا بهشت خاطرنشان کرد: در خراسان رضوی برنامه‌های برای مجردها نیز برگزار شده و حدود 1000 مجرد شرکت کردند و آموزش‌های مورد نیاز پیش از ازدواج را دیدند.

به گفته وی، اعزام 30 هزار دانشجو برای سفر به مشهد مقدس از سراسر کشور، برگزاری کارگاه ترویج فرهنگ ازدواج دانشجویی برای دانشجویان مجرد، ترغیب سازی کسانی که ازدواج کرده اند برای تولید نسل از برنامه‌های همسفر تا بهشت است.

آمار بازدید: 217 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image