ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار مدارس غیردولتی باید اقتدار خود را حفظ کنند

مدارس غیردولتی باید اقتدار خود را حفظ کنند

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی، توسعه مشارکتهای مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: در کنار توسعه مدارس غیردولتی، خواستارکیفیت تحصیلی در مدارس هستیم.



به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، مرضیه گرد در همایش موسسان و کارشناسان مدارس غیر دولتی در لاهیجان به پنج سیاست وزارت آموزش و پرورش اشاره و اظهارکرد: ساماندهی نیروی انسانی، مدیریت آموزشگاهی، بودجه عملیاتی، اهتمام به مشارکتهای مردمی و تمرکز زدایی از سیاستهای وزارت آموزش و پرورش است.


رئیس سازمان مدارس غیر دولتی، توسعه مشارکتهای مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش افزود: مدارس غیردولتی باید اقتدار خود را حفظ نمایند چرا که در مدارس غیر دولتی مردم هزینه تحصیل فرزندانشان را می‌پردازند و در دیگر مدارس هزینه را دولت می پردازد.


رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه ما در کنار حمایت از شما طلب کیفیت تحصیلی را از شما داریم، خاطر نشان کرد: رویکرد ما رویکرد کیفیت بخشی به مدرسه است اگر تمام تلاشتان را بکار بگیرید قطعا از طرف دولت، مسئولین و اولیاء مورد حمایت قرار می گیرید.


توجه به اوقات فراغت دانش آموزان، بیمه نیروهای مدارس غیر دولتی، امتیاز بندی مدارس غیردولتی کیفیت بخشی و درجه بندی مدارس غیر دولتی، نظارت جامع، تراکم دانش آموزان و توجه به اماکن آموزشی این مدارس از محورهای دیگر سخنان رئیس سازمان مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش بود.


زینی وند، مدیرکل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به بسته‌های حمایتی وزارت آموزش و پرورش گفت: موسسان مدارس غیر دولتی خارج از مالیاتهای تکلیفی از سایر مالیاتها معاف هستند و علی رغم مشکلات مالی قرار است مبالغی در قالب تسهیلات خرید ساختمان و خرید تجهیزات در اختیار موسسان مدارس غیر دولتی قرار گیرد.

آمار بازدید: 238 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image