ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه از ظرفیت‌های دانشگاه شیراز در سال‌های اخیر استفاده نشده است

از ظرفیت‌های دانشگاه شیراز در سال‌های اخیر استفاده نشده است

رئیس دانشگاه شیراز گفت: در چند سال اخیر از ظرفیت‌های دانشگاه شیراز به خوبی استفاده نشده است؛ اما امیدواریم با تغییر فضا در کشور این ضعف برطرف شود.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه فارس، دکتر مجید ارشاد در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه شیراز و شهرداری استان درباره جایگاه ویژه دانشگاه در پیشرفت شهری، گفت: با بهره‌گیری از توانمندی نخبگان و کارشناسان دانشگاهی می‌توان در راستای پیشرفت و آبادانی شهر همچنین در بررسی و رفع معضلات موثر بود.

وی با تاکید بر اهمیت دانشگاه شیراز به عنوان دانشگاهی مرجع اظهار داشت: دانشگاه با برعهده داشتن مباحث مربوط به آموزش، نظارت و ارزیابی در زمینه‌های متعدد علمی و پژوهشی می‌تواند در خصوص رفع مشکلات به مسئولین اجرایی کمک کند.

ارشاد راهکارهای محلی را در جهت رفع معضلات مؤثر دانست و افزود: یکی از وظایف دانشگاه توسعه همه جانبه و پایداراست که در آن مسائل انسانی، اقتصادی، مدیریت،‌ جامعه شناسی و مردم شناسی در کنار موارد فنی اهمیت قابل توجهی دارد.

رئیس دانشگاه شیراز خواستار همکاری بخش‌های مختلف دانشگاه در راستای تحقق توسعه متوازن شد و اضافه کرد: نخبگان می‌توانند با جلب اعتماد عمومی چالش‌های گوناگون شهر را با پژوهش و ارائه راهکار مناسب برطرف کنند.

آمار بازدید: 231 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image