ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه امضای تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش

امضای تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش

حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش به منظور تحقق اهداف انسان‌ساز اسلام، آرمان‌های بلند امام راحل، شهدای گرانقدر و منویات مقام معظم رهبری تفاهم نامه همکاری و تعامل امضا کردند.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از حوزه‌نیوز، این نامه مشترک که به امضای آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه و علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش رسیده، خطاب به معاونین، مدیران حوزه‌های علمیه، روسای سازمان‌ها، مراکز، دانشگاه‌ها و دفاتر تابع وزارت آموزش و پرورش و مدیریت حوزه‌های علمیه بر اجرای مفاد توافق نامه‌های شماره 4654،131395،10659،47518140/از تاریخ 19 /5/ 90 تاکنون و همچنین بخشنامه‌های الحاقی آنها برای سال تحصیلی جدید تاکید شده است.

بر اساس این گزارش، تعامل و همکاری وزارت آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در استفاده جهت‌دار، نظام‌مند و اثرگذار از ظرفیت‌های متقابل برای دست یابی به اهداف تحولی آموزش و پرورش رسمی عمومی کشور با رویکرد تربیت مبتنی بر آموزه‌های وحیانی قرآن و عترت علیهم السلام از ضرورت‌های غیر قابل انکار به شمار می‌رود.

در بخشی از این تفاهم نامه، کمیته همکاری استان، شهرستان و منطقه موظف شده‌اند؛ بر اساس آیین نامه‌های مربوطه و با تشکیل منظم و مستمر جلسات، تدابیر لازم را جهت تحقق اهداف پیش بینی شده در اسناد بالا دستی و توافق نامه اتخاذ نمایند.

همچنین دبیر ستاد همکاری‌ها با تشکیل جلسات ستادی و فعال نمودن کارگروه‌های تخصصی، برای تقویت تعامل نظام‌مند و اثرگذار دو دستگاه، راهکارهای مناسب را در چارچوب اسناد بالا دستی و ضوابط و مقررات وزارت آموزش و پرورش و مدیریت حوزه‌های علمیه ارائه نماید.

انتهای پیام

آمار بازدید: 413 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image